Singeltråden

Inte min ålder iaf. 30 är perfekt.. stackarn är 26 eller nåt säkert :)
Ni vet att ålder bara är en siffra va?

Man kan varken vara för ung för de äldre eller för gammal för de yngre :fakta

Du är inte som jag då, för ung för äldre, alla i ens egen ålder har barn och för gammal för de yngre förmågorna? :brinnerup

Eftersom att det här är singeltråden tänkte jag dela med mig av ett ofelbart sätt att få mus på, till er killar och tjejer som fattat att killar ändå inte är nåt att ha.
Burfälla! :tummenupp
1504346_659079740801243_2034573686_o.jpg

Du är inte som jag då, för ung för äldre, alla i ens egen ålder har barn och för gammal för de yngre förmågorna? :brinnerup

Det beror på hur man ser på saken. Som jag ser det har du en stor brudomkrets om du vill se det på annat sätt. Du är inte för gammal för en mogen 20 åring eller för ung för en 40 åring i mina ögon.

Det är väl mer andra saker som krånglar till det än själva åldern.

Mvh seriös Plåthink

Det beror på hur man ser på saken. Som jag ser det har du en stor brudomkrets om du vill se det på annat sätt. Du är inte för gammal för en mogen 20 åring eller för ung för en 40 åring i mina ögon.

Det är väl mer andra saker som krånglar till det än själva åldern.

Mvh seriös Plåthink

Ragnarök sig nalkas :eek:

Det står en TV på mitt skrivbord typ 40cm från mitt huvud, utan att jag har tänkt på det har den varit inställd på kanalen "Horse & Country" i över en timme. Tror ni jag har tagit skada av det? :D Finns det något sätt att neutralisera effekten?

Va? Är du säker på att du inte bara trodde att du var jag? :hihi

Men lilla gubben då hade jag bara trott att jag var bäst. Nu ÄR jag bäst och då VET jag att det var mig själv jag tänkte på. :klappapåhuvet

Ja dä ä inte lätt att tjöra slalom mä en massagestav i fetta fattaru vel. :rolleyes

Nyheter
Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här