Du kan va clown!![]()
Nej.
Nej, min gräns är rätt flytande och har nog inte satt någon sån än. Jag var mest lite självironisk. Inte levt singel i mer än 2 veckor än så hopp finns det gott om
.
Ah, då är jag med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kan va clown!![]()
Nej, min gräns är rätt flytande och har nog inte satt någon sån än. Jag var mest lite självironisk. Inte levt singel i mer än 2 veckor än så hopp finns det gott om
.
Ah, då är jag med.Efter ett hur långt förhållande, om man får fråga?

Hmmm, är det inte lite rasistiskt att det inte finns svart vaselin?![]()
pippit tycker det e mer rasisme att 4 sverta byggar en snögubbe![]()
6år... Dvs är inte ute än för att jaga ny flickvän. Och tur är väl kanske det för jag har glömt bort allt om hur jakten fungerar.![]()
Det förstår jag! Du borde inte behöva jaga oavsett, att döma av det jag sett av dig här verkar du vara en väldigt vettig person i alla fall så det borde ju räcka en bit åtminstone.![]()
Vettig??? Får man vara här inne då??![]()
Det förstår jag! Du borde inte behöva jaga oavsett, att döma av det jag sett av dig här verkar du vara en väldigt vettig person i alla fall så det borde ju räcka en bit åtminstone.![]()
Tack, vad snällt. Du verkar vettig du också!

Begagnad Motorolja då?
Tack, vad snällt. Du verkar vettig du också!
Get a room will ya.![]()
Nähä du, han får allt vara singel lite mer än två veckor först. Tre, minst.
Jag tycker det låter som en bra ide. Jag menar, Plåtis har ju kört slalom i bikini, nåt måste väl Jävla Peter kunna göra för att utmana det?
La mig precis och vilade en stund framför ett tidigt avsnitt av Family Guy som jag lyckats missa.. Och vad är nästan det första som dyker upp?
Nu förstår jag varför FG är Strutys favoritserie!![]()

Nähä du, han får allt vara singel lite mer än två veckor först. Tre, minst.
La mig precis och vilade en stund framför ett tidigt avsnitt av Family Guy som jag lyckats missa.. Och vad är nästan det första som dyker upp?
View attachment 396524
Nu förstår jag varför FG är Strutys favoritserie!![]()

|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |
|
|
Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor
Ducati presenterar, i samar... |