Singeltråden

Sluta sura som en kärring som vill ha uppmärksamhet. Jag tycker att hädanefter ska dy blanda dig i fsoskussionen på gymmet som att du är delaktig sedan första början. Eller så går du bara fram toll tjejerna och säger, JAG looooovar att om ni tre tjejer hånglat med varandra här och nu så blir allt som vanligt igen.
:banana

Sluta sura som en kärring som vill ha uppmärksamhet. Jag tycker att hädanefter ska dy blanda dig i fsoskussionen på gymmet som att du är delaktig sedan första början. Eller så går du bara fram toll tjejerna och säger, JAG looooovar att om ni tre tjejer hånglat med varandra här och nu så blir allt som vanligt igen.
:banana

http://www.youtube.com/watch?v=Ko2bgDNZ9q4

Här kommer en liten story.. Samtliga inblandade är nånstans runt 18-årsåldern typ.

Kille 1 och Tjej 1 tränade ihop på mitt gym, de var där VARJE dag, och kille 1 var uppenbart intresserad av Tjej 1.

Efter nån månad så blev Tjej 1 ihop med kille 2 (som också tränar på samma gym). Efter detta så har kille 1 slutat träna helt.

Det verkade inte hålla så jäkla länge, för nu har Tjej 1 dumpat Kille 2 och hänger med Kille 3 istället (som också tränar på samma gym).

Kille 2 tränar dock kvar, och har tillsammans med sina polare börjat att helt ignorera Tjej 1. (som blir förbannad för att ingen vill prata med henne längre).

Till råga på det så har Tjej 2 och Tjej 3 börjat snacka skit om Tjej 1 för att hon var taskig mot Kille 2. :D

Jag ville bara delge detta för att det är så sinnessjukt kul, som ett jäkla dagis på mitt gym :D Ni anar inte hur mkt jag önskar att det inte vore olagligt att smygfilma folk. Hade vunnit Emmy för bästa såpa :(

Det är en nackdel med att vara på gymmet vi 06:30 på morgonen, då är inte kidsen vakna så man får höra sådana här historier. :)

Påtal om gym så va det äldre par på gymmet igår ja till och med äldre än folk här! Vi snackar 70+
tycker jag va roligt att se:) Och de fick nog mer ut av det än många av snorvalparna!

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad