Plåthinken
Tappat barn
Hulkfärs 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hulkfärs![]()

Nu har man återigen varit världens bästa sambo och gjort panGkakor till sambon. Hon fick även färsk mango i drivor att äta till.
:bäst
Precis, du förstår mig.![]()
FiCksade.

Förlåt, jag missade verkligen. Jag som sällan brukar stava fel.![]()

Här kommer en liten story.. Samtliga inblandade är nånstans runt 18-årsåldern typ.
Kille 1 och Tjej 1 tränade ihop på mitt gym, de var där VARJE dag, och kille 1 var uppenbart intresserad av Tjej 1.
Efter nån månad så blev Tjej 1 ihop med kille 2 (som också tränar på samma gym). Efter detta så har kille 1 slutat träna helt.
Det verkade inte hålla så jäkla länge, för nu har Tjej 1 dumpat Kille 2 och hänger med Kille 3 istället (som också tränar på samma gym).
Kille 2 tränar dock kvar, och har tillsammans med sina polare börjat att helt ignorera Tjej 1. (som blir förbannad för att ingen vill prata med henne längre).
Till råga på det så har Tjej 2 och Tjej 3 börjat snacka skit om Tjej 1 för att hon var taskig mot Kille 2.
Jag ville bara delge detta för att det är så sinnessjukt kul, som ett jäkla dagis på mitt gymNi anar inte hur mkt jag önskar att det inte vore olagligt att smygfilma folk. Hade vunnit Emmy för bästa såpa
![]()
Vilken av killarna är du?
Här kommer en liten story.. Samtliga inblandade är nånstans runt 18-årsåldern typ.
Kille 1 och Tjej 1 tränade ihop på mitt gym, de var där VARJE dag, och kille 1 var uppenbart intresserad av Tjej 1.
Efter nån månad så blev Tjej 1 ihop med kille 2 (som också tränar på samma gym). Efter detta så har kille 1 slutat träna helt.
Det verkade inte hålla så jäkla länge, för nu har Tjej 1 dumpat Kille 2 och hänger med Kille 3 istället (som också tränar på samma gym).
Kille 2 tränar dock kvar, och har tillsammans med sina polare börjat att helt ignorera Tjej 1. (som blir förbannad för att ingen vill prata med henne längre).
Till råga på det så har Tjej 2 och Tjej 3 börjat snacka skit om Tjej 1 för att hon var taskig mot Kille 2.
Jag ville bara delge detta för att det är så sinnessjukt kul, som ett jäkla dagis på mitt gymNi anar inte hur mkt jag önskar att det inte vore olagligt att smygfilma folk. Hade vunnit Emmy för bästa såpa
![]()
Om du ska skriva sagor i gymmiljö så får du nog lägga lite mer tyngd i berättelsen
Och kanske mer vikt vid de olika karaktärerna?

![]()
Vilken av killarna är du?

Jag borde bjuda dem allihopa på dina piller, sen jävlar blir det kul![]()
Höhö, det skulle bli en film som inte får läggas på youtube eller här då. :flina
Och helst ska storyn inte vara så tungsint, utan gärna mer upplyftande
Och helst ska storyn inte vara så tungsint, utan gärna mer upplyftande
Hur menar du nu?? Berätta!! Snääällla!
Inte mer än man kan hantela?
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |