Singeltråden

"Tjall på snöret" brukar vi ägare av lite större hundar kalla dom för. :) Och med lite större menar jag i det här fallet mopsar, har man en schäfer eller typ en sån där herre-jösses-varghybrid vet jag inte vad man kallar dom för. "Lunch" kanske. ;)

Nä, då kallar man dem ouppfostrade små kräk. Och tanterna som håller i flexikopplet på full längd kallas idioter. ;)

Sant. Idag e inge vidare hojväder och städa är hur tråkigt som helst. Bättre sitta här och äta karameller ^_^

Du har ju inget bättre för dig ändå! ^_^

Någon som vet hur många vi hade bokat för förra året? Får vi ihop 20 pers tro? Tänkte att det kunde va bra o prelboka redan nu så vi får ett "bra" bord som Pippi V uttryckte sig.

PS Peter1980 nu slipper du inte undan den här gången, det var du som sa att jag skulle ta tag i det o nu har jag gjort det, vill se ditt namn på listan under dagen! :7peta::tuttar

Jag hade kunnat tänka mig att vara med på festen, men det är några grejer som hindrar:

1. Jag dricker inte.
2. Jag tycker inte om onyktra människor.
3. Jag är 60 mil därifrån vid tillfället, fullt upptagen med att lära mig sköta ett värmeverk.

Nr 2 och nr 3 köper jag, men nr 1 är inget hinder för att vara med på en fest.
Det är inte helt osannolikt att jag inte dricker. Man får ta situationen för vad den är :D

Jag hade kunnat tänka mig att vara med på festen, men det är några grejer som hindrar:

1. Jag dricker inte.
3. Jag är 60 mil därifrån vid tillfället, fullt upptagen med att lära mig sköta ett värmeverk.

1. Jag dricker inte.

Nr 1 har aldrig hindrat mig från att gå på fest.

Jamen jaha då... Singeltrådenbordet vid SH-festen: vem ska med?

1. Kärringen
2. A_NN_A
3. Semper Idem
4. Bikerman75
5. 47nahoj
6. Rockmorsan
7. Ulvhamne
8. Enduro-bruden

Jag har bokat bord till 19.00 för 20 personer så nu får ni fylla på, åtta styckna hittills!

Öh i namnet Karoline tydligen... Nåja det stämmer nästan iaf... :3freak

Last edited:
När måste man bestämma sig? Jag kan nog tyvärr redan på förhand säga att jag inte har råd att komma :( Så känns det inte just idag iallafall.

När måste man bestämma sig? Jag kan nog tyvärr redan på förhand säga att jag inte har råd att komma :( Så känns det inte just idag iallafall.

Så länge vi inte har fyllt alla 20 platser så är det ju lugnt! Vill väldigt gärna ha med dig tror jag allihopa håller med om! :kär

1. Kärringen
2. A_NN_A
3. Semper Idem
4. Bikerman75
5. 47nahoj
6. Rockmorsan
7. Ulvhamne
8. Enduro-bruden

Jag har bokat bord till 19.00 för 20 personer så nu får ni fylla på, åtta styckna hittills!

Öh i namnet Karoline tydligen... Nåja det stämmer nästan iaf... :3freak

Inträde, bokningskostnad, bordskostnad, hur funkar det med allt sånt? Jag kan tyvärr omöjligt säga om jag är ledig eller ej så långt fram med tanke på att jag i princip kan bli utkallad lite när som helst och inte har ett särskilt fast schema... men är jag ledig vill jag gärna haka på, bara så att jag inte "binder upp mig" på något som jag kanske eventuellt missar om något skiter sig liksom... :)

Inträde, bokningskostnad, bordskostnad, hur funkar det med allt sånt? Jag kan tyvärr omöjligt säga om jag är ledig eller ej så långt fram med tanke på att jag i princip kan bli utkallad lite när som helst och inte har ett särskilt fast schema... men är jag ledig vill jag gärna haka på, bara så att jag inte "binder upp mig" på något som jag kanske eventuellt missar om något skiter sig liksom... :)

Hej lilla Busken! :hej
Bokat har jag gjort, det är kostnadsfritt. För övrigt har du all info på FB (se länk nedan). Säger samma till dig som till Plåtis: så länge det inte är fullt 20 bokade så kan ni ju hänga på in i det sista. Plus att om det inte är fullt på Allstars så får jag väl ringa o be dem lägga till några platser. Men det kan jag ju inte garantera. :)

https://www.facebook.com/events/712707425422725/?ref_dashboard_filter=calendar

Inträde, bokningskostnad, bordskostnad, hur funkar det med allt sånt? Jag kan tyvärr omöjligt säga om jag är ledig eller ej så långt fram med tanke på att jag i princip kan bli utkallad lite när som helst och inte har ett särskilt fast schema... men är jag ledig vill jag gärna haka på, " bara inte A_NN_A binder upp mig" på något sätt som gör att jag eventuellt missar något :)

Bra Där:tummenupp

Bordskostnad är svårt att uttala sig om, då man inte vet vilket material borden är gjorda av. Mycket dyrare med marmor än MDF:D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...