Singeltråden

Nån som känner för att ägna sig åt lite välgörenhet och skänka mig en besiktigad vinterbil, helst med vinterdäck på? :)

"Aktuellt saldo: 168,47"

Obs, det var ett skämt, hence the smiley! Jag fick ta del av ett grovt rasistiskt uttalande av en medlem på forumet via PM tack vare det här, så det behöver tydligen tydliggöras..

:rofl :rofl

Det skulle du inte gjort. Låt de enfaldiga famla i mörker.

Obs, det var ett skämt, hence the smiley! Jag fick ta del av ett grovt rasistiskt uttalande av en medlem på forumet via PM tack vare det här, så det behöver tydligen tydliggöras..

Sagda medlem vart visst avstängd när jag anmälde det, och det med rätta, att skriva ett dylikt meddelande till någon man inte känner är att gå över gränsen. Undrar hur han hade känt sig om jag hade varit sagda "blatte eller neger", och kanske blivit polisanmäld..

Träffade både Kärringen och Semper Idem ute på hojturen idag.
Men PippiT såg man inte röken av såklart.. svikare. :4skrika

Sagda medlem vart visst avstängd när jag anmälde det, och det med rätta, att skriva ett dylikt meddelande till någon man inte känner är att gå över gränsen. Undrar hur han hade känt sig om jag hade varit sagda "blatte eller neger", och kanske blivit polisanmäld..

Jag tänkte fråga vem det var, men upptäckte det ganska fort. Lite nyfiken är jag allt på vad hen skrev.

Jag gjorde en egen SH-tur idag (Singel Hoj) med strålande solsken och naturen i dess höstfärg är helt underbart vackert att beskåda när man glider fram. :kär

IMG_20131012_183823.jpg

Träffade både Kärringen och Semper Idem ute på hojturen idag.
Men PippiT såg man inte röken av såklart.. svikare. :4skrika
Haha, ja men hon hade väl knappast varit ett sånt bojsänke som jag... :tuttar

Kom just hem efter en dag på hojen. Riktigt skönt hojväder idag. Det var kul att träffa Peter1980 och Kärringen IRL och även alla andra SH folk som var med på turen. :)
Jepp, kul, kul! :yoparty

Det har jag funderat på länge, men det slutar alltid med att jag prioriterar något annat. :)

Gör ja ofta... dammråttor brukar liksom skapa gäng förr elr senare o är då lättare att får bukt med än när de kör den där dammkorngrejen... :brinnerup

Gör ja ofta... dammråttor brukar liksom skapa gäng förr elr senare o är då lättare att får bukt med än när de kör den där dammkorngrejen... :brinnerup
Här hemma lever vi med delad respekt för varandras territorium. Jag håller mig på min plats och de sköter sin gängbildning på sina områden under låga möbler och annat.

Men till slut blir gängen så stora att de börjar ta sig ton, och råkar man då gå för fort förbi soffan så glider de fram och nafsar efter fötterna på en likt sådana där små ilskna handväskshundar.

Då får de smaka dammsugare. (likt små ilskna handväskshundar)

Här hemma lever vi med delad respekt för varandras territorium. Jag håller mig på min plats och de sköter sin gängbildning på sina områden under låga möbler och annat.

Men till slut blir gängen så stora att de börjar ta sig ton, och råkar man då gå för fort förbi soffan så glider de fram och nafsar efter fötterna på en likt sådana där små ilskna handväskshundar.

Då får de smaka dammsugare. (likt små ilskna handväskshundar)

Helt rätt, men jag har en sån där handväskhund o han får man då rakt inte ner i nån dammsugarpåse inte... han är som en sån där knuta av hår man får på vissa kläder... :3freak

"Tjall på snöret" brukar vi ägare av lite större hundar kalla dom för. :) Och med lite större menar jag i det här fallet mopsar, har man en schäfer eller typ en sån där herre-jösses-varghybrid vet jag inte vad man kallar dom för. "Lunch" kanske. ;)

"Tjall på snöret" brukar vi ägare av lite större hundar kalla dom för. :) Och med lite större menar jag i det här fallet mopsar, har man en schäfer eller typ en sån där herre-jösses-varghybrid vet jag inte vad man kallar dom för. "Lunch" kanske. ;)

Dammråtta, oftast.
Cirkeln är sluten. :rofl

Min hjärna är helt tom. Jag ska snart åka till jobbet. Det känns inte direkt spännande, men det kommer att kännas bra imorgon. Hoppas jag.. :näsblod

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”