Singeltråden

Fast en rutinerad människa borde väl inse det innan den inleder ett förhållande med personen? ;)

ah ok, ja jag vet inte om vi kallade det ett förhållande :P vi sågs extremt mycket under ett par månader men vi kallade det aldrig ett förhållande, vi höll bara inte på med andra personer och umgicks väldigt mycket :D

blääää , vaknade ensam idag jue .... iofs lika bra det så får man behålla glassen för sig själv :)

Jag såg att du var med i listan för körkort 2013, grattis. Men jag trodde du hade körkort förut?

Tackarrrr... Neh, jag har åkt med min kompis som handledare fram tills nu vilket funkat bra men går ju inte att jämföra med att kunna åka när man vill själv eller i sällskap med andra som inte är ens handledare. :banana

Ja jösses. Tur att ni kom förbi annars kanske clownen satt jätteskorna för alltid. :gnissla
Ja, det var tur att vi kom förbi och att tjejerna så rådigt ingrep. Men så har vi ju en clown i huset också så de visste vad som stod på spel... :rodnar

Men vänta nu? :skrämd Jag ser cementklumpen!!! Har han hamnat i händerna på maffian. Ståplats i nybroviken. :skrämd
Oj jösses, du har rätt. Undrar om de hämtade honom när vi gått därifrån... kanske borde åka o kolla... ta hem honom...?!?! :gnissla:gnissla:gnissla

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back