Singeltråden

Fast en rutinerad människa borde väl inse det innan den inleder ett förhållande med personen? ;)

ah ok, ja jag vet inte om vi kallade det ett förhållande :P vi sågs extremt mycket under ett par månader men vi kallade det aldrig ett förhållande, vi höll bara inte på med andra personer och umgicks väldigt mycket :D
 
blääää , vaknade ensam idag jue .... iofs lika bra det så får man behålla glassen för sig själv :)
 
Jag såg att du var med i listan för körkort 2013, grattis. Men jag trodde du hade körkort förut?

Tackarrrr... Neh, jag har åkt med min kompis som handledare fram tills nu vilket funkat bra men går ju inte att jämföra med att kunna åka när man vill själv eller i sällskap med andra som inte är ens handledare. :banana
 
Ja jösses. Tur att ni kom förbi annars kanske clownen satt jätteskorna för alltid. :gnissla
Ja, det var tur att vi kom förbi och att tjejerna så rådigt ingrep. Men så har vi ju en clown i huset också så de visste vad som stod på spel... :rodnar

Men vänta nu? :skrämd Jag ser cementklumpen!!! Har han hamnat i händerna på maffian. Ståplats i nybroviken. :skrämd
Oj jösses, du har rätt. Undrar om de hämtade honom när vi gått därifrån... kanske borde åka o kolla... ta hem honom...?!?! :gnissla:gnissla:gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top