Singeltråden

Jag tänkte faktiskt skriva att jag inte syftade på Slöis i mitt förra inlägg för att undvika missförstånd, så nej det var inte honom jag menade. Jag menade någon som har en hang-up på att publicera clownbilder och att referera till The Word, men det senare verkar ha minskat lite sista tiden. :D (Jag vill ju inte peka ut någon genom att säga hans namn :))

Har det hänt något som vi andra i tråden inte har fått reda på när det gäller ditt privatliv? :D

Nej. Eller jo, jag brukar nog undvika att berätta allt om mitt privatliv här, men inget som du tänker på. ;) Jag brukar faktiskt inte känna ett behov av att ligga med alla jag tycker är roliga att prata med. Bara några. :crash

Nej. Eller jo, jag brukar nog undvika att berätta allt om mitt privatliv här, men inget som du tänker på. ;) Jag brukar faktiskt inte känna ett behov av att ligga med alla jag tycker är roliga att prata med. Bara några. :crash

Sorry, jag missuppfattade ;) smileyn. :)

Jag tänkte faktiskt skriva att jag inte syftade på Slöis i mitt förra inlägg för att undvika missförstånd, så nej det var inte honom jag menade. Jag menade någon som har en hang-up på att publicera clownbilder och att referera till The Word, men det senare verkar ha minskat lite sista tiden. :D (Jag vill ju inte peka ut Peter genom att säga hans namn :))

Fixat. Vassego. :tummenupp

Jaha och vad fan händer här då? Något nytt under solen? :D Är åter singel igen sen någon vecka tillbaka och känner mig som människa igen :D whaaatupppp?!?!? :D

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!