Det är det bästa sätt pojkarna kan komma på för att få din uppmärksamhet![]()
Ja, det finns ju åtminstone en person i tråden som verkar desperat efter Alleycats uppmärksamhet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är det bästa sätt pojkarna kan komma på för att få din uppmärksamhet![]()
Ja, det finns ju åtminstone en person i tråden som verkar desperat efter Alleycats uppmärksamhet.![]()
Nä, han har ingen anledning till att vara desperat efter min uppmärksamhet, för han får den när han vill.![]()
Har det hänt något som vi andra i tråden inte har fått reda på när det gäller ditt privatliv?![]()
Nej. Eller jo, jag brukar nog undvika att berätta allt om mitt privatliv här, men inget som du tänker på.Jag brukar faktiskt inte känna ett behov av att ligga med alla jag tycker är roliga att prata med. Bara några.
![]()
Jag tänkte faktiskt skriva att jag inte syftade på Slöis i mitt förra inlägg för att undvika missförstånd, så nej det var inte honom jag menade. Jag menade någon som har en hang-up på att publicera clownbilder och att referera till The Word, men det senare verkar ha minskat lite sista tiden.(Jag vill ju inte peka ut Peter genom att säga hans namn
)
Nej. Eller jo, jag brukar nog undvika att berätta allt om mitt underliv här, men inget som du tänker på.Jag brukar faktiskt inte känna ett behov av att ligga med alla jag tycker är roliga att prata med. Bara några.
![]()
Men fulquota rätt det då.![]()
Det ska vara alla![]()
Förlåt, ska försöka bättra mig.
Ja och så väljer du idag när det är fredag och fint väder? Och sen tror du att det är ditt fel att ingen är här?![]()
Allt är mitt fel...![]()
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8