Singeltråden

Jag tänkte faktiskt skriva att jag inte syftade på Slöis i mitt förra inlägg för att undvika missförstånd, så nej det var inte honom jag menade. Jag menade någon som har en hang-up på att publicera clownbilder och att referera till The Word, men det senare verkar ha minskat lite sista tiden. :D (Jag vill ju inte peka ut någon genom att säga hans namn :))

Har det hänt något som vi andra i tråden inte har fått reda på när det gäller ditt privatliv? :D

Nej. Eller jo, jag brukar nog undvika att berätta allt om mitt privatliv här, men inget som du tänker på. ;) Jag brukar faktiskt inte känna ett behov av att ligga med alla jag tycker är roliga att prata med. Bara några. :crash

Nej. Eller jo, jag brukar nog undvika att berätta allt om mitt privatliv här, men inget som du tänker på. ;) Jag brukar faktiskt inte känna ett behov av att ligga med alla jag tycker är roliga att prata med. Bara några. :crash

Sorry, jag missuppfattade ;) smileyn. :)

Jag tänkte faktiskt skriva att jag inte syftade på Slöis i mitt förra inlägg för att undvika missförstånd, så nej det var inte honom jag menade. Jag menade någon som har en hang-up på att publicera clownbilder och att referera till The Word, men det senare verkar ha minskat lite sista tiden. :D (Jag vill ju inte peka ut Peter genom att säga hans namn :))

Fixat. Vassego. :tummenupp

Jaha och vad fan händer här då? Något nytt under solen? :D Är åter singel igen sen någon vecka tillbaka och känner mig som människa igen :D whaaatupppp?!?!? :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025