Singeltråden

Morgon på er...varför har man inte klämdag för idag. Jag har till och med haft mardrömmar om att ta mig till jobbet o allt gick verkligen fel.
Tågen va inställda, det snöade ute, sen när jag väl kommer till barkaby är alla bussa därifrån inställda o jag upptäcker att klockan är åtta på kvällen. Det bästa var att jag kunde ta tåget hem igen o då vaknar jag o upptäcker att jobbdagen inte ens börjat. :4skrika
Sitter på tåget nu och helt plötsligt blev det stopp så nu börjas det jävlas. I knew it. :mad

Morgon på er...varför har man inte klämdag för idag. Jag har till och med haft mardrömmar om att ta mig till jobbet o allt gick verkligen fel.
Tågen va inställda, det snöade ute, sen när jag väl kommer till barkaby är alla bussa därifrån inställda o jag upptäcker att klockan är åtta på kvällen. Det bästa var att jag kunde ta tåget hem igen o då vaknar jag o upptäcker att jobbdagen inte ens börjat. :4skrika
Sitter på tåget nu och helt plötsligt blev det stopp så nu börjas det jävlas. I knew it. :mad

Vill du byta?
Klämdag för mig men vart uppe sen ca 06 med huvudvärk, kan det ha något med festen igår att göra:va

Idag kör vi till Plåtis och käkar bullar.
Det är väl lätt värt en tur på 40 mil för att få äta bullar. Eller :va

:squid :hojharley :hojcbr :hojsmilie

:2cool

Gänget är försenat så jag ska väl ställa mig o göra lite mer i hemmet, det jag gjorde igår förstördes av att jag bakade.

:dammsuga och :diska

Nja, det är väl inte riktigt Halmstad jag tänkt mig till när jag flyttar. :tungan

Bullkalas i Stockholm alltså? Låter som en plan! :D Jag åker antagligen upp på onsdag.

Jag åker upp på tisdag!

Vad säger ni andra stockholmarna? Torsdag och lördag kväll är jag uppbokad. Så... Fredag, som ett slags AW? Picknick någonstans? Och den här gången blir det från runt klockan 16-17 och framåt och inte kl 19 som sist :D

Vill du byta?
Klämdag för mig men vart uppe sen ca 06 med huvudvärk, kan det ha något med festen igår att göra:va

Fast då mår du som du förtjänar. O jag är hellre hemma med huvudvärk än på jobbet en sån här dag. Huvudvärk har ingen dött av, då vet du ju att du har nåt att ha ont i. :D

Fast då mår du som du förtjänar. O jag är hellre hemma med huvudvärk än på jobbet en sån här dag. Huvudvärk har ingen dött av, då vet du ju att du har nåt att ha ont i. :D

Jag va döeende, men en pizza från Amigos kirrade biffen.
Bra väder idag, så snart rullas hojen ut för en fredagstur innan det är grillning o fredags mys.

Jag åker upp på tisdag!

Vad säger ni andra stockholmarna? Torsdag och lördag kväll är jag uppbokad. Så... Fredag, som ett slags AW? Picknick någonstans? Och den här gången blir det från runt klockan 16-17 och framåt och inte kl 19 som sist :D

Dålig respons på den... Stockholmarna kanske är strutsrädda?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park