Singeltråden

Nu får du nog läsa det jag skrev en gång till tror jag. :) Det var ju just det jag skrev, att du själv valt att inte bry dig och därför borde du ju vara glad över det valet. ;)

Ah, läste lite snabbt och läste dessutom in en gnutta ironi tror jag... Tolkade det som att du menade att man inte kan hjälpa vad man gillar och inte gillar.

Det är jag ;)

Ah, läste lite snabbt och läste dessutom in en gnutta ironi tror jag... Tolkade det som att du menade att man inte kan hjälpa vad man gillar och inte gillar.

Det är jag ;)

Fan, ska ni också börja. Har redan vänner som läser in ironi i allt jag skriver för att de är så vana vid det, kanske borde dra ner på det lite. :tungan

Fan, ska ni också börja. Har redan vänner som läser in ironi i allt jag skriver för att de är så vana vid det, kanske borde dra ner på det lite. :tungan

Kan vara så att jag har svårt att ta folk 100% på allvar också eftersom folk så sällan är seriösa rent generellt numera :D

Dålig respons på den... Stockholmarna kanske är strutsrädda?
Jag kan rundkickar, ja'nte rädd fö nånn!

Jag skapar ett evenemang på fejan som passar mig och katten eftersom vi två gärna vill träffas så får ni resterande haka på.

Idag har Hinken fått åka jEttefort! Eller ja, iaf så fort min maskin orkade med. :)

En bit var skoj men resten blev ju lugnt. Märkte stor skillnad mellan hojarna, jag åkte på Buskens bröliga RD också en stund. Den var roligare på landsväg tycker jag, men det går mer undan på Clownens F-hoj.

Nä det verkade som hon ville ha 100 km/h till. Nästa gång får vi lura med någon med en ûbersnabb hoj. :crash

Precis. Hade inte tackat nej till att testa åka bakpå någon på bana :näsblod :crash :D

Det var varmt också, men jag stannade i skuggan som du ser. Bilden är tagen på Gränsö (Home of Hojrock!) som är en ganska smal halvö utanför Västervik så det kommer svalkande vindar från havet.

Jo, men ändå. Man lär ju dö av värmeslag i skinnställ på sommaren? De varma dagarna i alla fall... Jag tvingade mig själv att ligga i solen en timme i förmiddags, tyckte det räckte. Och då var jag ändå utan skinnställ. :tungan

Jo, men ändå. Man lär ju dö av värmeslag i skinnställ på sommaren? De varma dagarna i alla fall... Jag tvingade mig själv att ligga i solen en timme i förmiddags, tyckte det räckte. Och då var jag ändå utan skinnställ. :tungan

Jag kör inte med skinnställ, det är textil med flera öppningsbara vädringshål, så det kyler skönt när man kör.

Pic or it didn't happen!! :fakta
Jag kör inte med skinnställ, det är textil med flera öppningsbara vädringshål, så det kyler skönt när man kör.

Ventilerat skinnställ är lika svalt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...