Singeltråden

Fjuttboll = 20 dårar som springer runt på en gräsmatta och jagar dött läder och kallar DET sport, att gå på krogen o ragga brudar är mer sport. :3freak

edit: jag är totalt ointresserad av sport så jag bryr mig inte egentligen men alltid lika roligt att reta någon. :tummenupp

Ja, det hoppas jag. Vore ju jobbigt om du satt och var ledsen över det, när det är ett aktivt val du gör själv och därmed bara kan välja att bry dig om du skulle vilja. ;)

Det är väl klart du kan välja?:va Du kan ju göra precis vad du vill med din fritid, du kan antingen sitta och vara ledsen för att ett tiotal snubbar inte sparkar på en boll på rätt sätt på tv:n eller så kan du stänga av tv:n och göra något du inte blir ledsen av. Du är ju bara så engagerad som du låter dig vara, så visst har du ett val :) Det är å andra sidan möjligt att du blir desto gladare när den där bolljäveln sparkas rätt, den glädjen får ju jag inte uppleva då jag aktivt valt bort allt det där. Men så mycket som det klagas över hur dåliga "vi" är i diverse sporter och hur sura vissa supportrar blir över detta faktum så känns det som att jag besparar mig mycket lidande genom att inte intressera mig :) Och det valet har jag ju själv gjort :)

Det är väl klart du kan välja?:va Du kan ju göra precis vad du vill med din fritid, du kan antingen sitta och vara ledsen för att ett tiotal snubbar inte sparkar på en boll på rätt sätt på tv:n eller så kan du stänga av tv:n och göra något du inte blir ledsen av. Du är ju bara så engagerad som du låter dig vara, så visst har du ett val :) Det är å andra sidan möjligt att du blir desto gladare när den där bolljäveln sparkas rätt, den glädjen får ju jag inte uppleva då jag aktivt valt bort allt det där. Men så mycket som det klagas över hur dåliga "vi" är i diverse sporter och hur sura vissa supportrar blir över detta faktum så känns det som att jag besparar mig mycket lidande genom att inte intressera mig :) Och det valet har jag ju själv gjort :)

Nu får du nog läsa det jag skrev en gång till tror jag. :) Det var ju just det jag skrev, att du själv valt att inte bry dig och därför borde du ju vara glad över det valet. ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park