Plåthinken
Tappat barn
Tryck är livet!
View attachment 380861
Sen vet jag iofs inte varför jag fotade typ 2 timmar efter passet när trycket var borta![]()
Bra ryggtavla!

Jag avstår någon formbild, har en dålig formdag idag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tryck är livet!
View attachment 380861
Sen vet jag iofs inte varför jag fotade typ 2 timmar efter passet när trycket var borta![]()
Borde väl du veta.![]()
Nä, för här fungerar det tydligen så att alla andra vet allt innan man gör det själv, i princip.![]()
Har du en källare i peters hus också?Är det där ragge sitter?
![]()
Nä, för här fungerar det tydligen så att alla andra vet allt innan man gör det själv, i princip.![]()
Välkommen till hojvärlden!![]()
Im a snooper, dont kill me. I love you. (slå mig inte)![]()
Haha tack. Är dock relativt van sen hästvärlden, verkar finnas lite likheter där.
Haha I won't!![]()
Tryck är livet!
View attachment 380861
ååååååååååååååååh spännis![]()
Måste ju passa på nu! Så fort hoj/fika-säsongen börjar så blir jag smal som en streck-gubbe igen![]()
Borde väl du veta.![]()
Haha, vafan, du hann före![]()
haha så sant, fast fikat borde väl inte göra en smal?
Laddar för ett nytt gympass ikväll jag med... har precis tagit tag i träningen igen...
Benböj (neeeej de heter benböj och inte nå jävla fjant squats) frivänningar och mage/ rygg står på schemat.. Förra gången kunde jag inte gå på en vecka.. haha ( inte lätt när man tror att man är lika stark som förr)
Tryck är livet!
View attachment 380861
Men snälla Jävla Peter, visst kör du ben också?
Det borde inte det kan man tycka.. men med min förbränning så är det döden att missa "riktiga" måltider.
Säg att jag t ex hojar en eftermiddag/kväll och äter nån räkmacka istället för middag. Då ryker ett par kg direkt.
Måste käka frukost, lunch middag, + mellanmål och nånting på kvällen samt träna för att inte gå ner i vikt
Körde squats igår. Och JO! Det heter squat! låter coolare på nåt sätt!
Och är man kass som mig så behöver man coola namn på övningarna man kör för att kompensera![]()
aaah mm käka på rätt tider e skitviktigt, dock inte för vikthålning för mig, utan för min omgivning... De vill inte vara med när jag är hungrig....
... de va nån som sa att du gjorde annat o att då somna mitt i alltihopa...![]()
Förstår inte vad du pratar om
Wtf?
Vafan är detta![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |