Singeltråden

....Sen att den kanske kan ha en omkrets vars beskrivs enklast med orden "Är du inne än?" svarar för sig själv. ....

Får mig onekligen att tänka på vad Jimmy Carr sa i en av hans shower till en tjej i publiken

"So you said, is it in yet?"
"So what you are saying is that you have no feeling whatsoever in your vagina?"
"Tell me, can you tell if there is a cock in you right now?! No?"

Jimmy Carr, ett brittiskt stand-up geni!
https://www.youtube.com/watch?v=GfXpzo_URaw

Så nu skyller du allt på mig :gråta De e klart den enkla vägen. Sparka på den som redan är i spillror. :brinnerup

Nä jag blir inte ledsen. Det är ok. Tänk inte på mig. Inte ledsen alls. Så de så. :glömdet

Jag ställde ju bara en fråga :P
Men om stattars liten är suk o snövlig så ska vi givetvis skicka blommor o choklad o "krya-på-dig"-kort!

Får mig onekligen att tänka på vad Jimmy Carr sa i en av hans shower till en tjej i publiken

"So you said, is it in yet?"
"So what you are saying is that you have no feeling whatsoever in your vagina?"
"Tell me, can you tell if there is a cock in you right now?! No?"

Det är till att vara på hugget idag. :rofl

Jag ställde ju bara en fråga :P
Men om stattars liten är suk o snövlig så ska vi givetvis skicka blommor o choklad o "krya-på-dig"-kort!

Jag tror att dom är ute efter mig eftersom jag är överlägsen. Jag behöver inga gåvor.
Jag vill ha ditt medlidande!! :huvet

Jag tror att dom är ute efter mig eftersom jag är överlägsen. Jag behöver inga gåvor.
Jag vill ha ditt medlidande!! :huvet

Haha, men har ju sagt det förr att jag ger varken medlidande eller sympatier!
(jag menar, sjukt onödigt att två lider när bara en behöver göra det egentligen)

Jamen då är det ju en match made in heaven, då är ju en liten sak perfekt för dig!

Tänk om inte hålen matchar. Då blir det värre. Hur löser man det?
:confused:

Back