Singeltråden

En liten tillför nog högre tempo i jucken för att kompensera längden och därmed riskerar klassificeras som "Duracellkanin". Sen att den kanske kan ha en omkrets vars beskrivs enklast med orden "Är du inne än?" svarar för sig själv.

En stor får däremot jobba upp sig och det händer att den inte vill stå trots kukinnehavaren vill den ska stå. Men omkretsen är kramvänlig och innehavaren vet ofta hur man hanterar den :fakta

Jag tycker inte om att kramas jag. :glömdet

Innan jag somnar vill jag bara säga att jag saknar Kärringen här inne och då menar jag inte nån av er grabbar. :D

Jag tycker personligen det är värre att suga en liten kuk. Då kittlar den på gomseglet så man får kväljningar. :D Dock vill man ju inte ha en myrpick i annat fall heller.

:rofl :rofl :rofl

Jag satt och tänkte att det skulle kännas totalfel men ville inte säga det riktigt. Men nu när du sa det känns det ok att säga det :glömdet

Du har spionerat :7peta
För den delen jävlas alla jävlar med mig. Och ingen bryr sig om att jag är sjuk!! :gråta

Nejdå!

Meeen, om ALLA jävlar jävlas med dig, du tror inte det är ditt fel då?
Klart någon bryr sig om att du är sjuk, men ska du ha riktiga sympatipoäng så ska du nog anställa en toffel!

:rofl :rofl :rofl

Jag satt och tänkte att det skulle kännas totalfel men ville inte säga det riktigt. Men nu när du sa det känns det ok att säga det :glömdet

Ni e int redi!! Hur små e dom då? Jag är ändå rätt gammal. Inte har jag blivit kittlad i gomseglet :va

Nejdå!

Meeen, om ALLA jävlar jävlas med dig, du tror inte det är ditt fel då?
Klart någon bryr sig om att du är sjuk, men ska du ha riktiga sympatipoäng så ska du nog anställa en toffel!

Så nu skyller du allt på mig :gråta De e klart den enkla vägen. Sparka på den som redan är i spillror. :brinnerup

Nä jag blir inte ledsen. Det är ok. Tänk inte på mig. Inte ledsen alls. Så de så. :glömdet

Jag tycker personligen det är värre att suga en liten kuk. Då kittlar den på gomseglet så man får kväljningar. :D Dock vill man ju inte ha en myrpick i annat fall heller.

Och så formar sig magen runt pannan sådär mysigt, och *flopp* mitt i allt så är du försvunnen i nån valk. :)

Back