SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ni e int redi!! Hur små e dom då? Jag är ändå rätt gammal. Inte har jag blivit kittlad i gomseglet![]()
Du kanske är pryd också?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni e int redi!! Hur små e dom då? Jag är ändå rätt gammal. Inte har jag blivit kittlad i gomseglet![]()
....Sen att den kanske kan ha en omkrets vars beskrivs enklast med orden "Är du inne än?" svarar för sig själv. ....
![]()
![]()
jag satt och tänkte att det skulle kännas totalfel men ville inte säga det riktigt. Men nu när du sa det känns det ok att säga det![]()
Så nu skyller du allt på migDe e klart den enkla vägen. Sparka på den som redan är i spillror.
Nä jag blir inte ledsen. Det är ok. Tänk inte på mig. Inte ledsen alls. Så de så.![]()
Så nu skyller du allt på migDe e klart den enkla vägen. Sparka på den som redan är i spillror.
Nä jag blir inte ledsen. Det är ok. Tänk inte på mig. Inte ledsen alls. Så de så.![]()
Får mig onekligen att tänka på vad Jimmy Carr sa i en av hans shower till en tjej i publiken
"So you said, is it in yet?"
"So what you are saying is that you have no feeling whatsoever in your vagina?"
"Tell me, can you tell if there is a cock in you right now?! No?"
Och så formar sig magen runt pannan sådär mysigt, och *flopp* mitt i allt så är du försvunnen i nån valk.![]()
Och så formar sig magen runt pannan sådär mysigt, och *flopp* mitt i allt så är du försvunnen i nån valk.![]()
Jag ställde ju bara en fråga![]()
Men om stattars liten är suk o snövlig så ska vi givetvis skicka blommor o choklad o "krya-på-dig"-kort!
Det är till att vara på hugget idag.![]()
Om du aldrig blivit kittlad i gomseglet, hur fan hittade du alla med så små?![]()
Jag tror att dom är ute efter mig eftersom jag är överlägsen. Jag behöver inga gåvor.
Jag vill ha ditt medlidande!!![]()
Jag kanske har väldig liten mun![]()
Stackars
Vilken tur att du har oss![]()
Jamen då är det ju en match made in heaven, då är ju en liten sak perfekt för dig!
Tänk om inte hålen matchar. Då blir det värre. Hur löser man det?
![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt