Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Ort
- Stockholm/Tyresö
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Tänk bara vad mkt du fått lära dig om ett visst flygande djur här i tråden!

Går, går ju alltid. Sen, iaf i sthlm, tycker jag sannolikheten är liten. Mycket för att det finns många människor helt befriade från liv på krogen. Jag brukar sällan känna för att vilja ses igen.Det kan man göra!
/Hon som hittills aldrig träffat en blivande pojkvän i nyktert tillstånd
Men ska man behöva alkohol för det? Man får väll hitta någon som kan vara så nykter också.Det har jag gjort, flera gånger. Slutar aldrig bra... Inleder man i onyktert tillstånd är det aldrig nån som har några förväntningar på fortsättningen.![]()
Om jag säger ta mig vatten över huvut menar jag det bokstavligt... även om just detta ser rätt bildligt ut...![]()

Jag gillar ju varken människor eller barn.. Jobbar hårt på att byta avdelning på jobb oxå, där slipper jag prata med människor,bara titta på dom. Vilket kan ge många goda skratt. Och en mycket nöjd känsla över att jag verkligen inte behöver prata med dom.

Går, går ju alltid. Sen, iaf i sthlm, tycker jag sannolikheten är liten. Mycket för att det finns många människor helt befriade från liv på krogen. Jag brukar sällan känna för att vilja ses igen.
Men ska man behöva alkohol för det? Man får väll hitta någon som kan vara så nykter också.
Hur då?




Inte för att va negativ, men du vinner nog inte "mest tavlor on wall"-tävlingen dessvärre..

Klart du ska va med!
Inte för att va negativ, men du vinner nog inte "mest tavlor on wall"-tävlingen dessvärre..

Men han är en stark kandidat i tävlingen om snyggast gardiner!
Dom ligger på fönsterbrädan.![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |