Singeltråden

Vore tråkit här utan dig o paddan... :kär

Det var snällt och generöst skrivet. :) Kul att min av kosmisk energi strålskadade hjärna kan skänka lite belysning i en kall värld full av skatter och skämd fisk.

Say what?! :eek: Jävlar vad mycket jag lär mig av den här tråden! Vem fan behöver en utbildning, liksom?

Visste du att barn egentligen är en produkt av ett samarbete mellan planeterna Zeliox och Tellus? Barn levereras slumpvis till kvinnor över hela världen och växer aldrig. Däremot förs de slumpvis utvalda "föräldrarna" en gång årligen till Zeliox för nedkylning i freontuber, alltmedan barnet i fråga byts ut till ett lite större, eventuellt med tänder och längre hår.

Detta hade du jävlar i min fågelholk inte känt till utan utbildning. Fråga efter Zork i kassa 3 om du vill veta mer. :)

Det förstörde Foccan.

Hur smakade maten? Mätta och belåtna? :zpy

VAFAN!!!

Mätta och glada och nu ska jag tvätta facet och krypa ner naken i sängen igen. :hihi
Idag blir det sömntablett, so beware the demon within. :rolleyes:

För mig är det lite tråkigare, finns bara ett ord :(

Kung!

:va neeeeeeeee....det tror jag inte. Kung i baren? Kung Bore? Kung Carl Gustaf? Kung(sängen)? Kung fu panda? :confused:

Det var värst vad trött i nacken jag börjar bli. Jag började reparera en gammal VHS-video i morse och just när jag skulle avbryta för att ta "penis edition" till jobbet så slog kassetthissen igen om mina ögonbryn. Vad göra? Jag fick naturligtvis med böjd nacke ta videon under armen och köra iväg. Väl framme var det så mycket att göra att jag aldrig hann ta loss den fördömda maskinen. Här sitter jag nu 14 timmar senare, fortfarande med videon under armen. Jag tror inte jag orkar trilskas med den i afton. Ska bli kul att se om det går att hitta en behaglig ställning i natt. Att ligga i sängen och kolla video har fått en ny innebörd, på min ära. :)

Nu har snart alla tjejer visat upp sig halvnakna så nu borde det väl vara dags för er killar att posera lite? :7peta

Gjorde jag ju bara ett par sidor tillbaka?:va

Barn är människor, vissa är underbara... :näsblod
Jag gillar ju varken människor eller barn.. Jobbar hårt på att byta avdelning på jobb oxå, där slipper jag prata med människor,bara titta på dom. Vilket kan ge många goda skratt. Och en mycket nöjd känsla över att jag verkligen inte behöver prata med dom.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025