Singeltråden

Här ser vi då en sensuell bild ur verkligheten, med konturerna av ett hjärta hugget ur själva skinkpartiet strax innan detta med ett plask smälter ihop med den H2O-bädd som alltjämt ligger spegelblank.

Paddan mår för övrigt hyvens. Han var på lekhumör idag när jag kom hem, den lille fan. :)

Åååh... Kanske ska gå och lägga mig i stället? Kan man gå och lägga sig klockan 20? :3freak

Absolut kan man göra detta. Hur kul/skönt det är beror dock på en handfull faktorer.

Absolut kan man göra detta. Hur kul/skönt det är beror dock på en handfull faktorer.

Jag vet inte vad jag ska göra annars. Det går verkligen inte att plugga ikväll, är nog ute i för god tid. Jag behöver vara lite pressa för att bruka allvar.

En kompis vill jag ska komma till honom på kaffe, men jag orkar bara inte klä på mig och ge mig ut i kylan igen.

Jag vet inte vad jag ska göra annars. Det går verkligen inte att plugga ikväll, är nog ute i för god tid. Jag behöver vara lite pressa för att bruka allvar.

En kompis vill jag ska komma till honom på kaffe, men jag orkar bara inte klä på mig och ge mig ut i kylan igen.

Strunta i kläderna då, han blir säkert inte ledsen på dig för det. :brynad

Läsa en bok, kolla på en film, käbbla på SH. :D

Läsa en bok, kolla på en film, käbbla på SH. :D

Läsa bok? Seriöst? Vad tror du jag har gjort de senaste tre timmarna?

Jag är en dålig filmtittare, somnar oftast inom en halvtimme. :tungan

BeyondEvil: Säkert inte, men jag lär ju dö av köldskador på vägen.

Hade jag druckit kaffe vid denna tid hade jag inte fått sömn i natt med mindre än att ta sig av daga.

Jag har en bra film du skulle kunna låna. Om jag fäster den på paddans skal och skickar iväg honom så kan du väl bjuda honom på lite varm choklad och ett par salladsblad innan du skickar hem honom igen? Han har en faslig överskottsenergi så han misstycker nog inte. Men det kan ta ett tag för honom att komma fram förstås.

Annars är diciplin skiten för dylika projekt som ditt. Att helt enkelt med våld skrida till verket och sedan fokusera. Tänk på att extra tid för den otålige är slöseri, medan den för den ambitiöse är en möjlighet till perfektion och avancemang.

EDIT: Har du en boll kan du ju lattja med paddan tills ni båda slocknar. Men då får du skicka hem honom i taxi imorgon. :-)

Nu har snart alla tjejer visat upp sig halvnakna så nu borde det väl vara dags för er killar att posera lite? :7peta

Här ser vi då en sensuell bild ur verkligheten, med konturerna av ett hjärta hugget ur själva skinkpartiet strax innan detta med ett plask smälter ihop med den H2O-bädd som alltjämt ligger spegelblank.

Paddan mår för övrigt hyvens. Han var på lekhumör idag när jag kom hem, den lille fan. :)

Buspadda... :D

Snusk-gubbe! :hihi

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026