Singeltråden


Här ser vi då en sensuell bild ur verkligheten, med konturerna av ett hjärta hugget ur själva skinkpartiet strax innan detta med ett plask smälter ihop med den H2O-bädd som alltjämt ligger spegelblank.

Paddan mår för övrigt hyvens. Han var på lekhumör idag när jag kom hem, den lille fan. :)
 
Åååh... Kanske ska gå och lägga mig i stället? Kan man gå och lägga sig klockan 20? :3freak

Absolut kan man göra detta. Hur kul/skönt det är beror dock på en handfull faktorer.
 
Absolut kan man göra detta. Hur kul/skönt det är beror dock på en handfull faktorer.

Jag vet inte vad jag ska göra annars. Det går verkligen inte att plugga ikväll, är nog ute i för god tid. Jag behöver vara lite pressa för att bruka allvar.

En kompis vill jag ska komma till honom på kaffe, men jag orkar bara inte klä på mig och ge mig ut i kylan igen.
 
Jag vet inte vad jag ska göra annars. Det går verkligen inte att plugga ikväll, är nog ute i för god tid. Jag behöver vara lite pressa för att bruka allvar.

En kompis vill jag ska komma till honom på kaffe, men jag orkar bara inte klä på mig och ge mig ut i kylan igen.

Strunta i kläderna då, han blir säkert inte ledsen på dig för det. :brynad
 
Jag vet inte vad jag ska göra annars. Det går verkligen inte att plugga ikväll, är nog ute i för god tid. Jag behöver vara lite pressa för att bruka allvar.

En kompis vill jag ska komma till honom på kaffe, men jag orkar bara inte klä på mig och ge mig ut i kylan igen.

Läsa en bok, kolla på en film, käbbla på SH. :D
 
Läsa en bok, kolla på en film, käbbla på SH. :D

Läsa bok? Seriöst? Vad tror du jag har gjort de senaste tre timmarna?

Jag är en dålig filmtittare, somnar oftast inom en halvtimme. :tungan

BeyondEvil: Säkert inte, men jag lär ju dö av köldskador på vägen.
 
Jag vet inte vad jag ska göra annars. Det går verkligen inte att plugga ikväll, är nog ute i för god tid. Jag behöver vara lite pressa för att bruka allvar.

En kompis vill jag ska komma till honom på kaffe, men jag orkar bara inte klä på mig och ge mig ut i kylan igen.

Hade jag druckit kaffe vid denna tid hade jag inte fått sömn i natt med mindre än att ta sig av daga.

Jag har en bra film du skulle kunna låna. Om jag fäster den på paddans skal och skickar iväg honom så kan du väl bjuda honom på lite varm choklad och ett par salladsblad innan du skickar hem honom igen? Han har en faslig överskottsenergi så han misstycker nog inte. Men det kan ta ett tag för honom att komma fram förstås.

Annars är diciplin skiten för dylika projekt som ditt. Att helt enkelt med våld skrida till verket och sedan fokusera. Tänk på att extra tid för den otålige är slöseri, medan den för den ambitiöse är en möjlighet till perfektion och avancemang.

EDIT: Har du en boll kan du ju lattja med paddan tills ni båda slocknar. Men då får du skicka hem honom i taxi imorgon. :-)
 
Nu har snart alla tjejer visat upp sig halvnakna så nu borde det väl vara dags för er killar att posera lite? :7peta
 
Här ser vi då en sensuell bild ur verkligheten, med konturerna av ett hjärta hugget ur själva skinkpartiet strax innan detta med ett plask smälter ihop med den H2O-bädd som alltjämt ligger spegelblank.

Paddan mår för övrigt hyvens. Han var på lekhumör idag när jag kom hem, den lille fan. :)

Buspadda... :D

Absolut kan man göra detta. Hur kul/skönt det är beror dock på en handfull faktorer.

Snusk-gubbe! :hihi
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top