Singeltråden

Riktig jävla skitdag på riktigt. Nån jävel som kört på min bil, och det med rätt bra fart eftersom de knäckt ena njuren på två ställen och knycklat till huven så illa att den knappt går att öppna och stänga.

Jävla idiot.. Lär ju aldrig kunna få ut något på försäkringen heller, och som det ser ut nu behöver hela huven bytas.... Och jag som skulle sälja den.. Fy fan vad arg jag blir..
 
Lovande?! Jag tyckte det var mest obehagligt. Han följde efter mig som en svans, stirrade på mig med sina isblå ögon och skrek åt mig, på kajiska som jag inte alls förstår. Så brukade han flyga upp och flaxa ovanför mig så han stod stilla i luften och såg ut som att han tänkte landa på mitt huvud vilken sekund som helst, men det gjorde han aldrig, tack och lov. Vette fan vad han ville mig...

:borra :glömdet
 
Riktig jävla skitdag på riktigt. Nån jävel som kört på min bil, och det med rätt bra fart eftersom de knäckt ena njuren på två ställen och knycklat till huven så illa att den knappt går att öppna och stänga.

Jävla idiot.. Lär ju aldrig kunna få ut något på försäkringen heller, och som det ser ut nu behöver hela huven bytas.... Och jag som skulle sälja den.. Fy fan vad arg jag blir..

Varför skulle du inte få ut nåt på försäkringen?
 
har du den helförsäkrad ... no problem , dom tar det
vill du ha billigare självis (2200:-) så skaka fram ett vittne på att bilen var oskadad när du parkade och gör en polisanm ....sen anm till ditt FB (så sköter dom resten mot TFF...om du inte har ett litet skit bolag dvs)
 
Eeeeh, ok då borde det va samma sak med inbrott i bilen. Jag har då aldrig haft några problem.

Nja skador i samband med stöld är nog inte riktigt samma sak.
Jag har ingen egen erfarenhet av något av det ska sägas men jag vet att många andra haft stora problem med s.k. parkeringsskador.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top