Hade aldrig pallat med det... vad gör man fram till 9 då liksom?![]()
http://www.di.se/#!/
http://www.dn.se/
http://www.gamespot.com/f1-2010/
http://www.tv4.se/nyhetsmorgon
http://www.citygymet.nu/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hade aldrig pallat med det... vad gör man fram till 9 då liksom?![]()

Peter har sagt att man inte ska ha hojtjejer, Swish säger att hästtjejer är likadana som hojtjejer.![]()
För det måste hon väl ha?????
Jag är ju både och.

Swish har fel.För det måste hon väl ha?????
Jag är ju både och.
![]()
![]()
![]()
(-1)*(-1)=1
(-1)+(-1)=(-2)
![]()
Enligt mig inte så jäkla pjoskiga och curlande... perfa med andra ord.
Enligt Swish har jag fel.

Nu känns det som att du ifrågasätter min algebra!![]()

Lovande?! Jag tyckte det var mest obehagligt. Han följde efter mig som en svans, stirrade på mig med sina isblå ögon och skrek åt mig, på kajiska som jag inte alls förstår. Så brukade han flyga upp och flaxa ovanför mig så han stod stilla i luften och såg ut som att han tänkte landa på mitt huvud vilken sekund som helst, men det gjorde han aldrig, tack och lov. Vette fan vad han ville mig...

Riktig jävla skitdag på riktigt. Nån jävel som kört på min bil, och det med rätt bra fart eftersom de knäckt ena njuren på två ställen och knycklat till huven så illa att den knappt går att öppna och stänga.
Jävla idiot.. Lär ju aldrig kunna få ut något på försäkringen heller, och som det ser ut nu behöver hela huven bytas.... Och jag som skulle sälja den.. Fy fan vad arg jag blir..
Varför skulle du inte få ut nåt på försäkringen?
Utan någon vållande, inga vittnen och när din bil är parkerad så kan det vara jävligt svårt.
Eeeeh, ok då borde det va samma sak med inbrott i bilen. Jag har då aldrig haft några problem.
Eeeeh, ok då borde det va samma sak med inbrott i bilen. Jag har då aldrig haft några problem.
Jaha. 5 sidor att gå igenom när man kommer hem och när man väl är klar blir det tvärtyst. Jaja jag fattar piken. 
Jaha. 5 sidor att gå igenom när man kommer hem och när man väl är klar blir det tvärtyst. Jaja jag fattar piken.
![]()
"Clownen kommer. Snabbt! Göm er!"

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |