jag slår det. Honom har jag pussat på!
![]()
ok då, jag har pussat på bådax2
det har jag med.![]()
manwhore!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag slår det. Honom har jag pussat på!
![]()
ok då, jag har pussat på bådax2
det har jag med.![]()
Jag känner några biologer... Men såna kanske inte duger?
Är du biolog?
Psykologer?
Jag gillar att bli raggad på av tjejer som är lite smidiga och framförallt inte fulla. Det är liksom inte 1800-tal längre, tjejer får också uttrycka önskan om att bekanta sig närmare med en kille![]()

Nej. Men jag blev förföljd av en kaja i somras.

Jag ska nog satsa på att försöka träffa en ornitolog. Känns passande.
Jag gillar att bli raggad på av tjejer som är lite smidiga och framförallt inte fulla. Det är liksom inte 1800-tal längre, tjejer får också uttrycka önskan om att bekanta sig närmare med en kille![]()
Nej. Men jag blev förföljd av en kaja i somras.
Låter lovande!![]()
Tror inte någon tycker om att bli uppraggad av ett fyllo, varken killar eller tjejer.![]()
Jag gillar mitt jobb. Det är bara tiderna som suger![]()
Roligaste uppraggningen jag varit med om var sköterskan på SÖS när jag hade skurit av mig tumtoppen... de sydde tillbaka den och jag skulle dit på återbesök, när jag var där på återbesöket var det en söt sköterska som tittade och fixade och sen bokade vi tid för nästa besök... sen när jag står på t-banan så ringer den söta sköterskan och säger att vi öööh måste boka om öööh... jag frågar vilken tid och då hade hon ingen direkt så jag anade ugglor i mossen och ställde en rak fråga "Vi behöver inte boka om va, utan du ville bara prata lite mer med mig?"
Det stämde och vi käkade middag och :fikade några dagar senare.![]()

Nej. Men jag blev förföljd av en kaja i somras.
Fula tjejer, då vet de att får :fika
OCH du är ju expert på enhörningar![]()
Hade en kille gjort så hade det kunnat gå till rättegång. Man får faktiskt inte använda kunduppgifter för privata ändamål!![]()

Nja, det är väl allt annat än nån garanti om killen är väldigt full...![]()
Jag gillar mitt jobb. Det är bara tiderna som suger![]()
Ok jobbet kan vara småtrist ibland, men tiderna äger xD Dock så får jag jobba varannan helg (10-15 lörd. 11-15 sönd.) Men börjar aldrig innan 9 en vardag iaf![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |