Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag ska bli lokalkändis. Jobbar på att bli rikskändis nämligen!

Och nej jag har hittat ett recept. Kärleksmums med toscatäcke :drool

Kommer bli många bitar, måste ge bort annars kommer jag äta upp allt själv. :näsblod

Någon som faktiskt vill fika? :D

Sjukt gott. Om du mot förmodan skulle bli utan medfikare, så kan du ju prova halvera receptet.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Jag ska bli lokalkändis. Jobbar på att bli rikskändis nämligen!

Och nej jag har hittat ett recept. Kärleksmums med toscatäcke :drool

Kommer bli många bitar, måste ge bort annars kommer jag äta upp allt själv. :näsblod

Någon som faktiskt vill fika? :D

Vad är det för dum fråga?!

Du vet vart jag bor :krama
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol

Ähh, vad vet fruntimmer egentligen?

Om dom är mer än 3m från spisen så är dom på väg ut ur köket. Och då är dom vilse.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol

Jag tar alla tips jag kan få så dela med dej av din visdom :)
 

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Ort
I skogen på landet
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol

Det kan kanske vara så att man inte får något direkt svar som kan leda framåt av just tjejer.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol

Håller med till 100% men låter dom hållas istället. Man kan ju undra om dom fortfarande tycker att dom gör rött om dom kommer tillbaka till den här tråden hela tiden. ;)
Ja, jag är här men det är av eget val.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol

Jag insåg för länge sen värdet av att ha nära tjejkompisar ;)

Nu när jag är snartsinglad har jag redan blivit bortlovad flera gånger om åt alla möjliga håll. AWESOME
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol

De får ju faktiskt gärna svara de med, men än så länge har vi inte fått några bra svar från lag rosa. :)
Om de mot förmodan kommer med nått brukar det vara i stil med "det ska kännas rätt", "du ska inte vara för på", "det beror på tjej", "det måste vara enkelt", "du måste ha kuk större än en 50cl ölburk", och så vidare. Inga konkreta tips. :dummer
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Håller med till 100% men låter dom hållas istället. Man kan ju undra om dom fortfarande tycker att dom gör rött om dom kommer tillbaka till den här tråden hela tiden. ;)
Ja, jag är här men det är av eget val.

I mitt fall vet jag inte ens hur man lyckas ragga på tjejer. På allvar. :rolleyes:
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Uppenbarligen har du inte fått sova som är uppe mitt i natta! :död

Så är det när man får arbeta för brödfödan :(
Då kan man ju inte sova hela dagen heller :7peta

:banana
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Ähh, vad vet fruntimmer egentligen?

Om dom är mer än 3m från spisen så är dom på väg ut ur köket. Och då är dom vilse.

Så du besöker då många kök som möjligt i jakten på :ligga? :rolf

Jag tar alla tips jag kan få så dela med dej av din visdom :)

Ok. Kommer. Men ragga på krogen var inte min grej.

Det kan kanske vara så att man inte får något direkt svar som kan leda framåt av just tjejer.

Men det vet killar? :rofl :rolf :rolf
Det flesta killar vet nog inte vad som egentligen fick cheyen de var ihop med att falla för just honom.... :rodnar
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men det vet killar? :rofl :rolf :rolf
Det flesta killar vet nog inte vad som egentligen fick cheyen de var ihop med att falla för just honom.... :rodnar

Jag vet. Jag brukade va snygg ;)

Fast ärligt så har jag ingen aning. Satsade mest på hennes kompisar, och sa det tom till henne redan innan kvällen börjat. Sov inte på soffan den kvällen, och åkte aldrig riktigt hem efteråt. Nu, 5,5 år senare är det dags att gå vidare :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top