PippiT
Professionell mobbare
Tror jag kom för tidigt. Förlåt, älskling![]()
Det gör inget älskling jag är inte så svår. Jag brukar komma i sjömännen om jag tråkar somna under tiden så det löser sig alltid då o alla ät nöjda till still när man sover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag kom för tidigt. Förlåt, älskling![]()
Det gör inget älskling jag är inte så svår. Jag brukar komma i sjömännen om jag tråkar somna under tiden så det löser sig alltid då o alla ät nöjda till still när man sover.

Många rumpor är snygga. Kan ju inte ha missat någon liksom
Jaja, de är väl avundsjuka för du vågar visa lite hud.
Alla vi är slamporVem fan är någon som ska ha rätt att döma en annan människa.
(Förlåt, jag ska stoppa undan min bitterhet över människor som tycks tycka om att kommentera hur jag lever mitt liv)
:liggaDet gör inget älskling jag är inte så svår. Jag brukar komma i sjömännen om jag tråkar somna under tiden så det löser sig alltid då o alla ät nöjda till still när man sover.
Det gör inget älskling jag är inte så svår. Jag brukar komma i sjömännen om jag tråkar somna under tiden så det löser sig alltid då o alla ät nöjda till still när man sover.
Byt kön?![]()

Hahaha komma i sjömännen? Känns annars mer logiskt om det är sjömännen som kommer i dig..?![]()

Det gör inget älskling jag är inte så svår. Jag brukar komma i sjömännen om jag tråkar somna under tiden så det löser sig alltid då o alla ät nöjda till still när man sover.
Det var ju skönt, annars om det är till nån tröst är jag en evighetsmaskin när jag väl tömt mig och du ligger still.
Å så 5 tecken.

Du ska ju också sova! Jag trodde jag skulle skrämma iväg dig till sängs?![]()

Ligga still o va tyst är inte riktigt min grej![]()


Förr eller senare orkar du inte annat än det.
#evighetsmaskin![]()
Nä. Nu sova så jag kan gå till gymmet och vara lite hardcore innan jag går i skola!
:godnattspussar
Godnatt!
Borde inta sängen jag med, så kanske jag orkar med att göra allt imorgon, som jag borde gjort idag...![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |