Singeltråden

Ja det va då inga sjömännen hör. Jag är ensam i sängen o skulle skriva att jag kommer själv i drömmen o Hårda Tom. Måste sova nu så jag får bli lite påsatt
*jag är inte utsvulten jag inte*
Jag har ju erbjudit mig att hjälpa dig med den biten, men icke då... :gnissla

Sov gott lilla fröken fågel:hej
 
Det låter som om många haft en givande natt :rofl och några förmodligen inte fått sova alls :krama.
 
God morgon!

Planen idag är att pumpa upp musklerna, leka lite i skolan sen ska jag baka satan. Hade nästan glömt att jag ska vara med i tidningen :yoparty Klart man måste bjuda på fika.

Men frågan är vad man ska baka? :rolleyes:
 
:rodnar Hrm, ähum.. ja? Hur långt är det till E-tuna från Hbg?

Ja du....vet inte så noga faktiskt men jag har plats för både kanin o resväskor i mitt hus så det spelar ju egentligen ingen roll för du behöver ju bara göra resan en gång :krama
 
Vad ska du i tidningen o gö? Baka cocoskuddar!!!! :D :Bugar

Jag ska bli lokalkändis. Jobbar på att bli rikskändis nämligen!

Och nej jag har hittat ett recept. Kärleksmums med toscatäcke :drool

Kommer bli många bitar, måste ge bort annars kommer jag äta upp allt själv. :näsblod

Någon som faktiskt vill fika? :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top