Slowroller
Skrämmer små barn
Incheckning stänger 30 min innan avgång. Har du ingen att checka in så måste man vara på plats 20 min innan. Tycker vi ska vara där iaf senast 7.30. Jag har bara stort handbagage.![]()
Jag har bara ryggsäck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Incheckning stänger 30 min innan avgång. Har du ingen att checka in så måste man vara på plats 20 min innan. Tycker vi ska vara där iaf senast 7.30. Jag har bara stort handbagage.![]()
Och vips loggade alla killar i Singeltråden ut från SH, för att söka efter matlagningskurser på Google och anmäla sig till första bästa.![]()
Och vips loggade alla killar i Singeltråden ut sig från SH, för att söka efter matlagningskurser på Google och anmäla sig till första bästa.![]()
Äger ingen sån men ska verkligen försöka packa lätt. Rätt svårt som tjej, suck.
Hallå, ska du med eller? Det är fest för fasiken. Boka flyget nu så åker vi hem med svalan eller marie.![]()
Ja, jo, det låter liksom supertrevligt, men jag har redan bokat upp mig på Glasklart och så måste jag hålla lite i pengarna inför skidresorna. Nästa gång kanske?
Jag hoppas i alla fall att ni kommer få det hur kul som helst och förväntar mig att du skickar upp åtminstone ett eller två foton därifrån på Facebook så jag kan klicka gilla!![]()
20-30 min.
Glasklart, pffhhh....skit i glasklart! Det är SH-fest en gång om året, glasklart kan du gå på nästa månad ist!
Mycket möjligt... Alleycat är några månader äldre, vet inte hur det är med sjp... Men vi är nog de tre musketörjuniorerna...![]()

Killar som kan laga/baka
![]()
Men... Hur vet du sånt?![]()
Du sa ju själv att du är född i stort sett så sent 89 som det går, och själv är jag född under första halvan av 90. Så du kan inte vara mer än typ max ett halvår äldre, rent logiskt![]()
Du sa ju själv att du är född i stort sett så sent 89 som det går, och själv är jag född under första halvan av 90. Så du kan inte vara mer än typ max ett halvår äldre, rent logiskt
Oroa sig inte tösabit, jag har inte stalkat dig![]()
Haha började fundera lite där.Men nä, jag sa att jag var född i stort sett så sent på 80-talet det går, alltså -89. Född under första halvan av året, faktiskt.
Men bra försök!
Fan, massuppfittade det där då...jaja, då är du väl uppemot ett år äldre då
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |