Pam33
1.41 på Knutstorp
Inte jag hellerVisste väl att jag inte var nån bra kvinna. Jag kan inte baka bullar.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag hellerVisste väl att jag inte var nån bra kvinna. Jag kan inte baka bullar.![]()
Trevligt att du gillade det..Nämen hoppla .... naughty schoolgirl look![]()
![]()
Nä, kan ju inte ta ifrån er bilden av min kvinnliga sida.![]()
Män har en tendens att bli rädda när man kommer marscherande emot dom i full rustning, med skölden o batongen höjda. Why liksom?![]()
Bilden av mig som ett ömt och bräckligt litet stycke med svaga nerver, taskigt hjärta och för lite blod i testosteronomloppet börjar verkligen etablera sig känner jag...Men du får vara lite försiktig, tänk på stackars Bushido, hans hormonnivåer kan ju hamna på farligt höga nivåer av sådana här bilder.![]()
Bilden av mig som ett ömt och bräckligt litet stycke med svaga nerver, taskigt hjärta och för lite blod i testosteronomloppet börjar verkligen etablera sig känner jag...![]()
Bilden av mig som ett ömt och bräckligt litet stycke med svaga nerver, taskigt hjärta och för lite blod i testosteronomloppet börjar verkligen etablera sig känner jag...![]()
Visste väl att jag inte var nån bra kvinna. Jag kan inte baka bullar.![]()
Du blir inte chef över insatsstyrkan dittTur att man ska bli chef över såna då.![]()
Hehe, är du yngst i tråden tro?![]()
Det är 2013 nu, baka gjorde man på 80-talet.
Det finns djupfrysta kanelbullar som man bara värmer i ugnen nuförtiden. Blir riktigt bra dessutom.
Lyckas du bränna även dem så är det bara dra av dig tröjan så blir alla glada ändå.
Ha! En av mina tjejer på jobb är rätt så ung, bor hemma, får allt serverat. Hon hade glömt ta med sig matlådan som mamsen fixat till henne så hon köpte en sån där fryspizza. Satte den i micron och lyckades bränna den totalt. hahahaa.....fattar inte hur man lyckas bränna mat i en micro!!Dagens ungdom, kan inget.
![]()
Pidder, töserna från Hbg kunde inte hänga med. Så det blir bara lilla jag, kunde du hämta mig på vägen?Precis bokat flyget.
![]()
Du generaliserar för hårt money, jag är ung men kan en del om en del...exempelvis kan jag baka bullar, det är mer än vissa andra kan
![]()
Det går bra. När behöver vi va på Sturup?
Mycket möjligt att jag gör,men det är roligt.Killar som kan laga/baka
![]()
Mycket möjligt att jag gör,men det är roligt.Killar som kan laga/baka
![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026