Singeltråden

Och vips loggade alla killar i Singeltråden ut sig från SH, för att söka efter matlagningskurser på Google och anmäla sig till första bästa. :hihi

Hallå, ska du med eller? Det är fest för fasiken. Boka flyget nu så åker vi hem med svalan eller marie. ;)

Hallå, ska du med eller? Det är fest för fasiken. Boka flyget nu så åker vi hem med svalan eller marie. ;)

Ja, jo, det låter liksom supertrevligt, men jag har redan bokat upp mig på Glasklart och så måste jag hålla lite i pengarna inför skidresorna. Nästa gång kanske? :)

Jag hoppas i alla fall att ni kommer få det hur kul som helst och förväntar mig att du skickar upp åtminstone ett eller två foton därifrån på Facebook så jag kan klicka gilla! :tummenupp

Ja, jo, det låter liksom supertrevligt, men jag har redan bokat upp mig på Glasklart och så måste jag hålla lite i pengarna inför skidresorna. Nästa gång kanske? :)

Jag hoppas i alla fall att ni kommer få det hur kul som helst och förväntar mig att du skickar upp åtminstone ett eller två foton därifrån på Facebook så jag kan klicka gilla! :tummenupp

Glasklart, pffhhh....skit i glasklart! Det är SH-fest en gång om året, glasklart kan du gå på nästa månad ist!

Glasklart, pffhhh....skit i glasklart! Det är SH-fest en gång om året, glasklart kan du gå på nästa månad ist!

Du har helt klart en poäng, men har redan betalat in pengarna för att äta där, eftersom vi blev fler än jag kan ta in på VIP-kortet. Och varför SH-fest bara en gång om året? Det borde väl finnas en i slutet av sommaren, så man kan köra hoj upp, köra lite rundor där och dessutom festa till det lite? :)

Men... Hur vet du sånt? :va

Du sa ju själv att du är född i stort sett så sent 89 som det går, och själv är jag född under första halvan av 90. Så du kan inte vara mer än typ max ett halvår äldre, rent logiskt ;)

Oroa sig inte tösabit, jag har inte stalkat dig :D

Du sa ju själv att du är född i stort sett så sent 89 som det går, och själv är jag född under första halvan av 90. Så du kan inte vara mer än typ max ett halvår äldre, rent logiskt ;)

Oroa sig inte tösabit, jag har inte stalkat dig :D

Haha började fundera lite där. ;) Men nä, jag sa att jag var född i stort sett så sent på 80-talet det går, alltså -89. Född under första halvan av året, faktiskt. ;) Men bra försök!

Haha började fundera lite där. ;) Men nä, jag sa att jag var född i stort sett så sent på 80-talet det går, alltså -89. Född under första halvan av året, faktiskt. ;) Men bra försök!

Fan, massuppfittade det där då...:D jaja, då är du väl uppemot ett år äldre då ;)

Jag kommer att stövla in på Allstars tillsammans med Tintin och Kapten Haddock.

Slå den om ni kan. :banana:banana:yoparty

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...