Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte att det stod erektion men det stod ju reaktion, jag skämtar inte jag tyckte verkligen att det stod erektion.
Jag tyckte att det stod erektion men det stod ju reaktion, jag skämtar inte jag tyckte verkligen att det stod erektion.
Jag röstar på små men snygga! *visslande ängel-smileyn som inte finns*
Haha verkar som att det helt klart kan bli en intressant fest xD Får se om man vågar komma......man är ju bara 179 så man kanske får backa sist i kön hela tiden och aldrig komma in
För övrigt det med ideal osv så får jag hålla med någon som skrev att man kan ha vilka ideal osv som helst, sen faller man ändå för någon helt annan som har charmen, humorn osv som man tycker om/älskar mer än något annatJag själv gillar korta tjejer, tycker det är fint men sen den man faller för kan ju vara allt annat
![]()
Har inte du flickvän?Klart du ska komma!!!
Det kanske inte hade nån betydelse i det fallet egentligen..?![]()
Vi gjorde slut i höstas. Vi är kompisar fortfarande iafJa får se, jobbar dagen efter och åker nog med folk som troligtvis åker mot Uppsala efter mässan. Men ja det vore ju helt klart kul och träffa lite nyllen
![]()
Haha verkar som att det helt klart kan bli en intressant fest xD Får se om man vågar komma......man är ju bara 179 så man kanske får backa sist i kön hela tiden och aldrig komma in![]()
Tror kanske han menade att man vill ha en reaktion hos den man petar på.
Vilket ju kan va trevligt.![]()
Bara för att tala om för er:
Jag hatar era planer där det tisslas om att ligga i höger och vänster på SH-festen.
Jag börjar ju bli sugen![]()
Bara för att tala om för er:
Jag hatar era planer där det tisslas om att ligga i höger och vänster på SH-festen.
Jag börjar ju bli sugen![]()
Jag är bara 1.72m så jag vågar mig inte dit.
Om man har komplex för längden så kan man göra som en tjej jag såg när jag fixade pass. Hon hade någon form av platåskor (>10cm), och av hennes utseende i övrigt så drog jag slutsatsen att hon alltid har platåskor, iallafall så när hon skulle mäta längden med en mätgrej på väggen så gjorde hon det med platåskorna på sig.
Ah okej. Fan va många som bryter upp! Är garanterat fler som kommer från muppsala, kolla i Sh-tråden och på ansiktsboken.![]()
Det är bara snack, ingen kommer ligga i vanlig ordning, men det kommer bli jäkligt trevligt.
Gäller bara att se till att hålla sig vid singeltråden-bordet så man slipper de andra ingenjörerna.
Ohfan finns det något på fejjan också? Länka event eller nått![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |