Singeltråden

:snark

Någon mer än jag och min compadre här som sitter och skriver rapport som snart ska lämnas in såhär på småtimmarna?

Helt sjuuuuuuuukt kul, ni borde testa! :kulspruta

Jag hörde nyss på guldkanalens nyheter att två fordon krockat på Arlanda, anledning skymd sikt pga snöyra. Vafan, har ni fortfarande snö i Estocolmo? :näsblod

Det har snöat här, men det är plusgrader, så vi får se, med lite tur så är det regn under dan och borta ikväll.
:)

Kommit nästan en decimeter ute hos mig under natten. Skönt med mer snö, var orolig att den skulle smälta bort tidigt i år och förstöra skidsäsongen!

Vad har folk för plan för festhelgen?

Mässan -> förfest -> SH-festen?

Jag åkte på att jobba en stund på Lördagen (så går det när man är IT-hora och kunden bestämmer).. så mässan är nog körd på Lördagen, men festen ska jag på, och om det händer nånting innan den "riktiga" festen, så borde jag hinna med det också.

Jag åkte på att jobba en stund på Lördagen (så går det när man är IT-hora och kunden bestämmer).. så mässan är nog körd på Lördagen, men festen ska jag på, och om det händer nånting innan den "riktiga" festen, så borde jag hinna med det också.

Min plan är: FLyga till Arlanda-->ingen plan->SH-fest

Mässan med i alla fall en sönerna (får se om det blir hela familjen eller inte) och sen hem för lämning av sonen och eventuellt middag för att sen dra iväg till partajet.
Det är en preliminära planen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...