Singeltråden

Bara för att tala om för er:

Jag hatar era planer där det tisslas om att ligga i höger och vänster på SH-festen.

Jag börjar ju bli sugen :(

Seså plåtis du kan få komma och ligga hos mej istället. Myyycket närmare ;)

För övrigt hade jag kunnat behöva den där mumsiga rådjurssadeln idag. Åkte minsann runt i Strawtown hungrig och vilse idag :crash

Seså plåtis du kan få komma och ligga hos mej istället. Myyycket närmare ;)

För övrigt hade jag kunnat behöva den där mumsiga rådjurssadeln idag. Åkte minsann runt i Strawtown hungrig och vilse idag :crash

Haha well, med tanke på den lite väl stora mängden rådjur som jag ensam ska ha (förvisso inte urbenade) kan jag väl bjuda till med någon middag. Synd att du inte slängde iväg ett sms och frågade om botemedel mot svält här i Strawtown :näsblod

Haha well, med tanke på den lite väl stora mängden rådjur som jag ensam ska ha (förvisso inte urbenade) kan jag väl bjuda till med någon middag. Synd att du inte slängde iväg ett sms och frågade om botemedel mot svält här i Strawtown :näsblod

Ja jag tänkte ju såklart på dej när jag var där men skulle bara ner och spana in en lägenhet och ett rum så jag kände att det var lite ont om tid att lära känna dej idag.

Får bli nästa besök det :)

Stannade på Max påväg hem istället :)

Ja jag tänkte ju såklart på dej när jag var där men skulle bara ner och spana in en lägenhet och ett rum så jag kände att det var lite ont om tid att lära känna dej idag.

Får bli nästa besök det :)

Stannade på Max påväg hem istället :)

PAX FÖR MAX!!!!!! Synd att man ska snåla. Pungade ju ut lite pengar för rådjuret idag. Men den 18e, då klirrar det i kassan igen :D

Jag vill kolla så någon kollade på länken jag la upp.

Det är viktigt tycker jag.

Den är ju på pricken när det gäller kvinnor som får erektion av att mannen tar dem på brösten.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT