Singeltråden

Är inte ett problem med häst-tjejer att deras uppfattning om storlek har blivit förvrängd av att hänga i stallet bland hingstar?

Jo, man tycker dom borde blivit vana nog vid päls också, men icke! Det ska rakas överallt med hysterisk frenesi.

Som vanligt läser du inte hela inlägget.. Okänsliga gubbfan. :gråta

Ha ha, om hästen? Jag är kass på hästar och kan inte skriva något vettigt om dom. Således utelämnade jag delen om att den var en smula porös.

Jävligt lätt under rådande omständigheter... Men tack ändå. :krama

Hästapållan kommer läka! Om det nu inte är nåt kroniskt. Min häst lyckades med bedriften att låta ett av benen bara hänga i skinnslamsor i somras. Det var bara att låta henne att somna in, det om nåt är en mardröm.
Ville bara trösta med att det finns värre scenariot. Ge din pålle en morot från mig och orden "Bli frisk!" :krama

Det råkar finnas ett faktum att tjejer känner press av att vara helt lenrakade och inte ha några inflammerade hårsäckar och ett par rediga tuttar.
Ska jag nämna pressen i att ta den gigantiska dolmen i alla existerande hål?

(Djuriska läten överlämnar jag till någon annan då min hörsel är helt uppfucked, men jag låter nog mina bukesystrar kommentera den biten ifall det finns ett behov av det *STÖÖÖÖÖÖN*)

OCH HÄR SAKNAR JAG ÄNGEL-SMILEYN!!!

Nu ska jag duscha och tvätta Laban för att därefter spela videospel. Tackar för sällskapet och önskar trefvlig fortsättning på nådens år 2013. Paddan hälsar också med en fjällig tass. :)

Back