Singeltråden

Jaha nähä?

Då sitter man här igen då. Eller ja, ligger snarare. I sängen och lökar. Min fransyska dök aldrig upp. Sen dom andra heta kotletterna sket globalt i mina ragghugg.

"-Jag lämnar hemisfären. jag finns inte kvar på den här sidan jorden snart.."

Inte ett skit funka. Nänä... Inte som att jag gråter direkt.
Om 1 mpnad har jag 30+ grader och här kommer det garantifionerat regna.
:)

Mindre uppskattat på sommaren då? :)

Mjoh, det kan ju hända att folk klagar på det då, men det är nog mest jag som klagar så fort det är över 20 grader varmt. Jag är gjord för kallt klimat, över 20 vantrivs jag, över 25 är jag letargiskt.

Skrattar ja ja :fakta Det där kan ju bara de som känner dig uttala sig om ;) Jag går för frustrerad explosiv krutdunk... :hihi:rofl

Haha. ;) Jomän!
Mitt karriärmål är att bli en såndär tjurig gubbjävel som jagar snorungarna på gatan.

Mjoh, det kan ju hända att folk klagar på det då, men det är nog mest jag som klagar så fort det är över 20 grader varmt. Jag är gjord för kallt klimat, över 20 vantrivs jag, över 25 är jag letargiskt.

Vilka fina ord du slänger du dig med! ;)

Nämen nu är gubben glad i farten igen!?!?! Låt mig gissa, du gick hem med killen i trenchcoat o stövlar den här gången? :lol

Ja, jag provade att låsa fast han vid elementet. Men han bara skrek. Så det blev nere i källaren med dom andra.

Men nu har jag nog fått tyst på allihop.

Man får lixom ta in ett offerlamm, nån som man egentligen inte vill ha, och så gör man sig av med den framför dom andra. Då jävlar blev dom tyst.

Ja, jag provade att låsa fast han vid elementet. Men han bara skrek. Så det blev nere i källaren med dom andra.

Men nu har jag nog fått tyst på allihop.

Man får lixom ta in ett offerlamm, nån som man egentligen inte vill ha, och så gör man sig av med den framför dom andra. Då jävlar blev dom tyst.

Jamen såna är de, de där trenchcoat-typerna, om inte de får bestämma så blir lipar de som små barn. Tur att du har koll på läget... :Bugar

Någon kvinna över? Nä just det. Vi är bara killar fortfarande och den där kärringen vad hon nu vill här :ddd

Ja jag vill bara få igång er ordentligt.

Någon som vill läsa gonattsaga ? Natti.

Någon kvinna över? Nä just det. Vi är bara killar fortfarande och den där kärringen vad hon nu vill här :ddd

Ja jag vill bara få igång er ordentligt.

Någon som vill läsa gonattsaga ? Natti.

Full klockan åtta en onsdagkväll, somliga har det bra :D

Full klockan åtta en onsdagkväll, somliga har det bra :D

Haha, nä vaken sen kl 0600 igår. Vissa kolla ju på hobbit. Sen lider jag lite av den där sinnesjukan. :D Nu ska jag på riktigt gå och lägga mig och sova till exakt 6,15. Gud nåde den som försöker väcka mig.

Värst vad det blivit dött här igen då! Vart håller ni hus allihop?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon