Singeltråden

Jo, så något måste ju vara fel på henne och bäst att inte gå vidare. :D

Som det känns just nu så hamnar det på kompisnivå. :)

:D

Men men, trist att det inte funkade... Du får spana vidare :)

Gick på sjukgymnastik 3 dagar/vecka i strax över 2 år - ingen skillnad. Så nu lägger jag varken tid eller pengar på det längre, eftersom det inte hjälpte. Tydligen hänger det ihop med att min nacke och rygg är så pass trasiga att muskulaturen inte riktigt kan sköta sin uppgift kring axeln. Iom detta belastar jag andra muskler onaturligt. Tex så har jag sjukt fula muskler upp mot nacken, vet inte vad de heter... Från axeln upp mot nacken, man ser de rakt framifrån på nackens sidor.. Får höra då och då att "bodybuildare hade blivit avundsjuka"... Jomen tack.. Det gör inte mig gladare alls. :tungan

Tjena

Jag tänkte jag kunde ge dig ett litet tips som jag använt på många utav mina kunder med mycket gott resultat för blandade axelskador. Det är inte alltid så viktigt vad som är fel utan att lära kroppen att göra rätt.
Genom det jag läser så använder du ryggens/nackens muskulatur på helt fel sätt.
Det finns en övning som har fungerat väldigt bra som vården inte brukar känna till.
Länk till video nedan. Sen har du ytterligare lite tur, det finns en duktig kille i Lund, Daniel heter han och han skulle nog kunna hjälpa dig så att du får ett korrekt utförande.
Daniel hittar du på styrkelabbet.se

Och ja jag är också singel......¨:tungan

Video: http://www.youtube.com/watch?v=tL_vzyFDXek

Sådär kan jag knappt göra utan något i handen utan att axeln vill hoppa ur.

Klart jag belastar allt själv, jag har en massa fel i både nacke, rygg och axel. När det gör ont någonstans försöker man att avlasta det området, omedvetet. Då blir det tokigt.

Det kan ju mycket väl vara så att du får börja utan vikt.... bara försöka "hitta" rätt muskler vilket inte är det lättaste och senare kunna belasta lite. Kolla med Daniel och se om han kan hjälpa dig.

Arne blev sexuellt upphetsad av att slicka på sitt eget gomsegel. Han slickade alltid en stund innan han gav sig ut på dans.

Arne blev sexuellt upphetsad av att slicka på sitt eget gomsegel. Han slickade alltid en stund innan han gav sig ut på dans.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti