Singeltråden

En ut en in... Hur funkar det här? Måste man skicka in en medlemsansökan? Eller finns det nåt kösystem?

Kösystem. Du ligger på plats 249,5 och har 25 års väntetid. Om du inte väljer att bli bög då ligger du på plats 1 och får hoppas på att du nånsin hittar nån.

För att det redan står 378 st killar i kö och väntar på att det ska dyka upp en tjej.

Hur exklusivt skulle det vara för tjejerna o bara komma in o hämta en kille?

Klart att dom oxå får köa.

Väntelista till o med kanske?

Huh, träffade ett gammalt ragg ikkvälls ok jag träffade för si sådär en 5-6 år sen, det blev inget då och idag är jag lgad för det efterso hon var tjock som ett troll, kände knappt igen i'henne. Kom igen cheyer vad fan gör ni med era kroppar när ni fått kids :mad:

Syrran gifte sig idag. Hennes polare var där, hela (båda) släkterna var där. 90% av folket som var där var par, mer eller mindre gifta (så att säga). Fuck. Känner mig jävligt ensam...
Men jag trivs ändå jävligt bra med ensam-livet. :gnissla

Det är nog enda gången det verkligen är drygt att vara singel - när man kommer på tillställningar som den enda singeln. Man känner sig knappt udda. :gnissla

YipYip: Kanske om 2 veckor då, ska kolla läget. Dumpar farmor i Torsvik då, för det är där den andra tantan bor.

Syrran gifte sig idag. Hennes polare var där, hela (båda) släkterna var där. 90% av folket som var där var par, mer eller mindre gifta (så att säga). Fuck. Känner mig jävligt ensam...
Men jag trivs ändå jävligt bra med ensam-livet. :gnissla

Det är nog enda gången det verkligen är drygt att vara singel - när man kommer på tillställningar som den enda singeln. Man känner sig knappt udda. :gnissla

Och optimalt pinsamt blir det när det är bordsplacering, och de får för sig att man ska placeras med någon annan singel. :näsblod Jo, tack. Jag har också varit där... :huvet

YipYip: Kanske om 2 veckor då, ska kolla läget. Dumpar farmor i Torsvik då, för det är där den andra tantan bor.

Woohoo :)

Och optimalt pinsamt blir det när det är bordsplacering, och de får för sig att man ska placeras med någon annan singel. :näsblod Jo, tack. Jag har också varit där... :huvet

Haha ett vuxenbord, ett barnbord och ett singelbord...

Ja nu är det såhär att även jag har fallt till föga och reggat mej på glada pannkakan.

Och är det bara jag eller är just hästtjejer i klar majoritet bland damerna där?

Ja nu är det såhär att även jag har fallt till föga och reggat mej på glada pannkakan.

Och är det bara jag eller är just hästtjejer i klar majoritet bland damerna där?

Hästtjejer dinosaurier outbildade och en massa arbetslösa . Jag tog bort :). Fanns absolut ingen i mitt närområde som funkade. Jag träffa en för någon vecka sen där. Hon verka tro på allvar att mannen skulle betala allt haha.

Hästtjejer dinosaurier outbildade och en massa arbetslösa . Jag tog bort :). Fanns absolut ingen i mitt närområde som funkade. Jag träffa en för någon vecka sen där. Hon verka tro på allvar att mannen skulle betala allt haha.

Jag tycker mest att alla utger sig för att vara träningsnarkomaner som reser jorden runt i parti o minut jag. :3freak

Jag tycker mest att alla utger sig för att vara träningsnarkomaner som reser jorden runt i parti o minut jag. :3freak
Ja du har rätt, det är tusan vad dom reser på den sidan....jobbar dom aldrig ?? och så den klassiska bildserien med några resbilder + den där lite wild and crazy när dom har en ölflarra i handen och är i partymode :)
Nä, kollade också in pannkakan efter en tids uppehåll och väntar nu dom 7 dagarna som måste gå innan man kan ta bort sej igen.....ska fan bli bonde istället, kollade igår och satans va brev dom får......... nä, jag är inte bitter :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon