Singeltråden

tkdrille

Guest
En ut en in... Hur funkar det här? Måste man skicka in en medlemsansökan? Eller finns det nåt kösystem?

Kösystem. Du ligger på plats 249,5 och har 25 års väntetid. Om du inte väljer att bli bög då ligger du på plats 1 och får hoppas på att du nånsin hittar nån.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
För att det redan står 378 st killar i kö och väntar på att det ska dyka upp en tjej.

Hur exklusivt skulle det vara för tjejerna o bara komma in o hämta en kille?

Klart att dom oxå får köa.

Väntelista till o med kanske?
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Huh, träffade ett gammalt ragg ikkvälls ok jag träffade för si sådär en 5-6 år sen, det blev inget då och idag är jag lgad för det efterso hon var tjock som ett troll, kände knappt igen i'henne. Kom igen cheyer vad fan gör ni med era kroppar när ni fått kids :mad:
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Syrran gifte sig idag. Hennes polare var där, hela (båda) släkterna var där. 90% av folket som var där var par, mer eller mindre gifta (så att säga). Fuck. Känner mig jävligt ensam...
Men jag trivs ändå jävligt bra med ensam-livet. :gnissla
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är nog enda gången det verkligen är drygt att vara singel - när man kommer på tillställningar som den enda singeln. Man känner sig knappt udda. :gnissla

YipYip: Kanske om 2 veckor då, ska kolla läget. Dumpar farmor i Torsvik då, för det är där den andra tantan bor.
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Syrran gifte sig idag. Hennes polare var där, hela (båda) släkterna var där. 90% av folket som var där var par, mer eller mindre gifta (så att säga). Fuck. Känner mig jävligt ensam...
Men jag trivs ändå jävligt bra med ensam-livet. :gnissla

Det är nog enda gången det verkligen är drygt att vara singel - när man kommer på tillställningar som den enda singeln. Man känner sig knappt udda. :gnissla

Och optimalt pinsamt blir det när det är bordsplacering, och de får för sig att man ska placeras med någon annan singel. :näsblod Jo, tack. Jag har också varit där... :huvet
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Det är nog enda gången det verkligen är drygt att vara singel - när man kommer på tillställningar som den enda singeln. Man känner sig knappt udda. :gnissla

YipYip: Kanske om 2 veckor då, ska kolla läget. Dumpar farmor i Torsvik då, för det är där den andra tantan bor.

Woohoo :)

Och optimalt pinsamt blir det när det är bordsplacering, och de får för sig att man ska placeras med någon annan singel. :näsblod Jo, tack. Jag har också varit där... :huvet

Haha ett vuxenbord, ett barnbord och ett singelbord...
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Ja nu är det såhär att även jag har fallt till föga och reggat mej på glada pannkakan.

Och är det bara jag eller är just hästtjejer i klar majoritet bland damerna där?
 

tkdrille

Guest
Ja nu är det såhär att även jag har fallt till föga och reggat mej på glada pannkakan.

Och är det bara jag eller är just hästtjejer i klar majoritet bland damerna där?

Hästtjejer dinosaurier outbildade och en massa arbetslösa . Jag tog bort :). Fanns absolut ingen i mitt närområde som funkade. Jag träffa en för någon vecka sen där. Hon verka tro på allvar att mannen skulle betala allt haha.
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Hästtjejer dinosaurier outbildade och en massa arbetslösa . Jag tog bort :). Fanns absolut ingen i mitt närområde som funkade. Jag träffa en för någon vecka sen där. Hon verka tro på allvar att mannen skulle betala allt haha.

Jag tycker mest att alla utger sig för att vara träningsnarkomaner som reser jorden runt i parti o minut jag. :3freak
 

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Ort
eskilstuna
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Jag tycker mest att alla utger sig för att vara träningsnarkomaner som reser jorden runt i parti o minut jag. :3freak
Ja du har rätt, det är tusan vad dom reser på den sidan....jobbar dom aldrig ?? och så den klassiska bildserien med några resbilder + den där lite wild and crazy när dom har en ölflarra i handen och är i partymode :)
Nä, kollade också in pannkakan efter en tids uppehåll och väntar nu dom 7 dagarna som måste gå innan man kan ta bort sej igen.....ska fan bli bonde istället, kollade igår och satans va brev dom får......... nä, jag är inte bitter :)
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top