Singeltråden

Här konverteras det icke!!:) Inte utan rätt anledning:rolleyes:

Ricken : jag tycker cross o sånt är nästan lika sexigt:tungan helst stövlarna :)

ja varför ska man bli skåning...här försöker jag kolla med brudarna så att vi får ihop så stort gäng som möjligt för grabbarna...:banana

Ja fan du ställer ju fan inte upp ju!!!:hihi

Och ricken vi måste kolla när du kan komma ner...storfot skulle ju ha alla rödtottar...restän ska du ha va :P

Japp, dom är mina. :) :tummenupp

Det har blivit ändrade planer, som vanligt, så jag ska vara i Uppsala på tis 10.00. Sen blir jag kvar till lör kväll/sön morg.
Förhoppningsvis får jag åka på sala redan på fre, men lör ska jag vara på sala teminstingen. :)

Det har blivit ändrade planer, som vanligt, så jag ska vara i Uppsala på tis 10.00. Sen blir jag kvar till lör kväll/sön morg.
Förhoppningsvis får jag åka på sala redan på fre, men lör ska jag vara på sala teminstingen. :)

Ok ja du vet hur du får tag på mig...bara hojta till när du få tid över...sitter mest och rullar på tummarna iallafall, om jag inte är i sjukhuset eller sitter bakpå filip..

ja varför ska man bli skåning...här försöker jag kolla med brudarna så att vi får ihop så stort gäng som möjligt för grabbarna...:banana

Man blir inte skåning. ;) Antingen är man det, född här och har ett släktträd som sträcker sig tillbaka till minst Bronsåldern, eller så är man för alltid en inflyttad utsocknes. Bara språket här nere tar ju minst tio generationer att lära sig. :D

Är du sjuk?

Nä. :va
Varför tror du det?

Eller det beror väl lite på vem du frågar.

Är det bäst jag flikar in innan Carnivore hinner skriva nåt. ;)

Hahaha... vaddådå... :D

Fast jag tror nog att zuzz läste snabbare än hon scrollade och tänkte kanske på att Jente skrev att hon skulle vara i sjukhuset.... men det är bara vad jag tror. ;)

Hehe, ibland blir de knas..:)

Jag är inte sjuk, utan är på rehablitering i sjukhuset. Frontkrockade lite fint med bullerplank förra sommaren :tungan
Så mina muskler i bröst, nacke och rygg gillar inte mig menmen...

Och självklart ska de var sporthoj....glidar kan jag köpa en vespa istället och åka på..typ lika roligt:3freak

Vespa/scooter är sketakul. Jag köpte 2st likadana :)

DSC_0037.jpg

Ja så kan de va.....men du har problem med det förstår jag..Min nacke är inte som den ska va heller,,har krockat och blivit påkörd några ggr.........en gång slant jag i diket,nej de va faktiskt 2 ggr det:va

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka