Singeltråden

Men nu du gröntroll har du fel..behöver inte alls vara allt ju!

Tkdrille??? Vars ska jag hämta dig??:4skrika

haha där fick du slöis. Och du detta är inte den första du skrämmer. Kriss är livrädd för dig.

Jag finns ju i skåne där vi alla andra finns :D Så får du litta lammkött

Det är ju inte säkert...beror ju på det! Men nu ska jag lägga mig iallafall...får väl se om du drömmer mardrömmar i natt då........:kär:tummenupp

Hmmm, för visst är det fuktande där nere för brudarna när en kille kommer på ett redigt ställ!?

Är det så?

Har inte hängt med i den ursprungliga disskutionen,men ja det är sexigt med ställ.....sexigt med hoj öht..men bäst är ju en sporthoj då :kär

Har inte hängt med i den ursprungliga disskutionen,men ja det är sexigt med ställ.....sexigt med hoj öht..men bäst är ju en sporthoj då :kär

Lite ovanligt faktiskt. Inte det att killar i tjejers ögon är supersexiga i skinnställ (tills de tar av sig det), utan att du är tjej OCH tycker sporthoj är sexigt. 99,9827% av tjejer jag pratat med tycker glidare är sexigt. Men det beror nog mest på att de inte kan något om hojar egentligen, utan av någon anledning tycker de ser fina ut.

Kolla gärna runt bland dina väninnor och se ifall den statistiskt säkerställda beräkningen fortfarande håller. Be dem gärna också att motivera varför glidarhojar skulle vara bäst, snyggast och vackrast. :tummenupp Jag har nämligen aldrig fått något annat svar än att de är just fina. :3freak

PS: Någon enstaka glidarmodell kan vara snygg, men kan nog räkna dem med hjälp av ena handens tumme och pekfinger.

Palle jo så är det,mina polare gillar custom..jag är den enda som gillar sport......När jag var yngre så gillade jag det med ,men sen hände ngt......fullkomligt såld på sport......:)

Glidare har en tendens att vara för mycket, det finns ett par modeller jag gillar men annars är det bara plörk.
Sporthojar ser väl rätt lika ut, men där är det istället vad som händer när man sitter på dem som spelar roll, och ärligt talat, vad hoj anbelangar är det ju själva sittandet på som är det man är ute efter...
Sedan finns ju en del riktigt snygga sporthojar med...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph