Singeltråden

NÄÄ Swish..de kan va riktigt snygga,me lite rött skäggstubb :yoparty

Måste hålla med swishan, rödtott på kille är verkligen inte snyggt någonstans. Enda rödtotten som ja sett hittills som ja kan tycka ser bra ut är doktorn i greys anatomi. I verkliga livet är de sällan de ser bra ut, rödtottarna då. :tungan

Alltså den bilden ljuger ju. Var med en rödhårig och hon var ju helkass. Så hoppas resten kan prestera bättre.

Inte så konstigt att du tycker en tjej är kass om dina preferenser är en blond man med megatuttar...:

Jo de har du rätt i. Den bäste jag haft hittills var blond med megatuttar. Men de var en annan historia.

...sen det här med att ha lite rött i shampoflaskan. Det blir ingen racer för att man sätter R-klibbor på en cb 400.

Inte så konstigt att du tycker en tjej är kass om dina preferenser är en blond man med megatuttar...:

...sen det här med att ha lite rött i shampoflaskan. Det blir ingen racer för att man sätter R-klibbor på en cb 400.

Men jag har inte öppnat vidgerna för män. Tror inte jag gör det =) Rätt säker att de var en kvinna för hon födde unge sen. (inte min tack o lov.)

Alltså jag gillar er tjejjer i tråden skarpt!!Jag får ha alla skäggstubbande ,med hår på bröstet,och alla rödhåriga FÖR MIG SJÄLV :banana:Bugar

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back