Singeltråden

NÄÄ Swish..de kan va riktigt snygga,me lite rött skäggstubb :yoparty

Måste hålla med swishan, rödtott på kille är verkligen inte snyggt någonstans. Enda rödtotten som ja sett hittills som ja kan tycka ser bra ut är doktorn i greys anatomi. I verkliga livet är de sällan de ser bra ut, rödtottarna då. :tungan

Alltså den bilden ljuger ju. Var med en rödhårig och hon var ju helkass. Så hoppas resten kan prestera bättre.

Inte så konstigt att du tycker en tjej är kass om dina preferenser är en blond man med megatuttar...:

Jo de har du rätt i. Den bäste jag haft hittills var blond med megatuttar. Men de var en annan historia.

...sen det här med att ha lite rött i shampoflaskan. Det blir ingen racer för att man sätter R-klibbor på en cb 400.

Inte så konstigt att du tycker en tjej är kass om dina preferenser är en blond man med megatuttar...:

...sen det här med att ha lite rött i shampoflaskan. Det blir ingen racer för att man sätter R-klibbor på en cb 400.

Men jag har inte öppnat vidgerna för män. Tror inte jag gör det =) Rätt säker att de var en kvinna för hon födde unge sen. (inte min tack o lov.)

Alltså jag gillar er tjejjer i tråden skarpt!!Jag får ha alla skäggstubbande ,med hår på bröstet,och alla rödhåriga FÖR MIG SJÄLV :banana:Bugar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph