Singeltråden

Jag har ett brännmärke på mitt vänstra lår som jag fick 1979 som 9-åring mot min fars anställdes överliggande effektljudämpare på hans trimmade Suzuki K50.

Det var då jag blev biten på allvar av motorer och tvåhjulingar. Året efter började jag köra motocross på min första 80-kubikare. Naturligtvis en Suzuki det också :-) Sedan följde några år av tävlande med frakturer och brännskador som följd. Hur fan ska vi klara oss utan förbränningsmotorer i framtiden? :gnissla

HMM.. det närmaste en brännskada jag kan komma på är nog när jag placerade min högra stövelbeklädda fot på en pedantskött Honda Valkyrias blänkande avgas rör...det kändes så skööönt .varmt o gott.......tills det började ryka lite smått...:tummenupp

HMM.. det närmaste en brännskada jag kan komma på är nog när jag placerade min högra stövelbeklädda fot på en pedantskött Honda Valkyrias blänkande avgas rör...det kändes så skööönt .varmt o gott.......tills det började ryka lite smått...:tummenupp

Jag ramlade med en moppe så att mitt ben fastnade mellan avgasröret och marken. Det fräste gott.
Syns överhuvudtaget inte längre däremot.

mc förmig.jpg

En sån här vill jag ha.jag tror den skulle passa mig bättre än den jag har iome att jag är nybörjare..va tror ni?
tycker dessa gamla är skitsnygga:yoparty

jag vet.det är ju farten som är skön:gråta men jag måste ju kunna behärska den oxå.lär ju träna upp mig

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h