Singeltråden

Ha ha, efter alla verbala utsvävningar här, utan sprit skulle träffen bli en avslagen historia där trådens deltagare skrapat skamset med foten och stirrat stint ut genom fönstret.

Ungefär som första dagen på jobbet efter personalfesten där du inför en chockad avdelning först slet duken av finbordet och sedan med djurisk inlevelse satte på revisorns fru på samma bord efter några groggar för mycket. :crash

NÄ inte bara det.jag övningskööör ju.......Avstånden är lika långa där uppe som här nere :tungan

Känner mig utanför om ni kan ha fest så där bara..på lördag :mad:

NÄ inte bara det.jag övningskööör ju.......Avstånden är lika långa där uppe som här nere :tungan

Känner mig utanför om ni kan ha fest så där bara..på lördag :mad:

Folk brukar ju köpa hojar i Skåne och frakta upp via lastbil, så det är väl inte värre än att du kan knö in dig under kapellet på ett återvändande ekipage med en kasse öl och förkröka på vägen ner.

Ladda ipoden med lite sköna riff först bara. Lastbilsljud brukar söva en efter några timmar. :hihi

Bestämde vi inte att nästa fest skulle vara i Malmö? Alla här är väl bjudna? :7peta

Jo, ja bjöd ju in folk till SuperHero-partyt. Glöm inte fixa outfit! Rille har redan tackat nej, så det där med fest i malmö nästa gång tror jag inte gäller honom. :D Han vågar nog inte komma hit. :hihi

Sånt här ska meddelas i tid så att jag inte bokar in en massa annat :huvet

Äh, det är som allt annat, man får prioritera. :) Det är därför jag aldrig bokar upp mig för tidigt - det kan ju alltid dyka upp något annat, roligare alternativ! :tungan

Varför är det sån glad och munter stämning här inne? Känner att tråden hade mått bra av att vara lite mer dyster.. lite gråtrunka stämmning över det hela istället..

Ingen som har något bra recept på att glömma sitt ex helt ? :fyllisar

Varför är det sån glad och munter stämning här inne? Känner att tråden hade mått bra av att vara lite mer dyster.. lite gråtrunka stämmning över det hela istället..

Inte mer än att man får inse att det tog slut av en anledning. Gör saker, sitt inte hemma och tänk.

Usch va jobbigt sånt där är...Nädu bara lida igenom det..tiden gör sitt...

Steg 1: Släng allt som påminner om henne, saker du fått, sängen ni delade, köksbordet, byt bil om hon någonsin suttit i den, kort sagt gör dig av med allt som på minsta sätt kan påminna dig om henne.
Steg 2: Skaffa en ny hobby som tar mycket tid och inte har minsta anknytning till exet.
Steg 3: Var jävligt försiktig med spriten, alkohol försämrar hjärnans förmåga att lära sig att hon inte är din längre.

Själv lärde jag mig spela gitarr, bytte ut allt möblemang och i morgon byter jag bilen, sedan finns det inget jag associerar med mitt ex kvar.
Har i och för sig tagit två år, men nu är det som om hon aldrig har funnits, skönt.

Åhh tror ja hitta min outfit till partyt!! :D Kanske ändrar mig ett par gånger innan jag beställer men gilla den. Marie, kommer du? Vill du ha adress till sidan där man kan beställa? Finns maaaaassvis! :D

889048-Deluxe-Adult-Female-the-Flash-Costume-large.jpg

Fest i malmö? Hmm..
Om man skulle komma förbi och vara nykter en vända, ska ju ta hojen till en stuga i bälinge i helgen och hjälpa till att stapla ved. :näsblod

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph