Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Såååå... jag hade rätt... Hade jag sett ut som henne hade jag kört i bikini.. Jag är way too fat för skinnställ.. :gråta

Beauty is in the eye of the beholder så för helvete se dig själv med våra ögon :dummer

Med risk för att bli mobbad igen :D :D :D

Tillverkare av skinnställ har inte riktigt samma idéer om hur en sexig tjej ser ut som vanliga killar. Det där med lite fina kurvor har de inte förstått... :banana :banana :banana
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Jag råkade nämna att jag inte ville ha barn. Sen brakade helvetet löst.. Samma visa varje gång :huvet

"Vill inte ha barn" är en singeltjejs stridsrop, föregås endast av "vill aldrig gifta mig".


Men går oftast över så fort singelperioden avslutats.:glömdet
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Med risk för att bli mobbad igen :D :D :D

Tillverkare av skinnställ har inte riktigt samma idéer om hur en sexig tjej ser ut som vanliga killar. Det där med lite fina kurvor har de inte förstått... :banana :banana :banana

Tillverkare av alla möjliga delar av mcutrustningen har fan ingen aning om hur en riktig person ser ut, och i de få fallen de faktiskt har vettiga storlekar så saknas det helt i återfördäljarleden så det går ÄNDÅ inte att testa olika saker. :gnissla
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Med risk för att bli mobbad igen :D :D :D

Tillverkare av skinnställ har inte riktigt samma idéer om hur en sexig tjej ser ut som vanliga killar. Det där med lite fina kurvor har de inte förstått... :banana :banana :banana

Det har de nog.. Jag ser ut som ett timglas i mitt, och jag känner mig som ett också. :död
Det där med att kunna andas ses nog inte som något viktigt hos tillverkarna.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
"Vill inte ha barn" är en singeltjejs stridsrop, föregås endast av "vill aldrig gifta mig".


Men går oftast över så fort singelperioden avslutats.:glömdet

hahahhaha...... :D:D
 

tkdrille

Guest
Mycket snack lite verkstad här som vanligt... När är det fest igen? :fyllisar

Är du sugen nu igen ?. Vi får väl ordna till nått snart tror jag. De är lite snålt just nu här bara. Men snart ska vi kunna ordna tror jag. Du får ju bjuda zuzz då med så du rättar till statistiken.
 

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Är du sugen nu igen ?. Vi får väl ordna till nått snart tror jag. De är lite snålt just nu här bara. Men snart ska vi kunna ordna tror jag. Du får ju bjuda zuzz då med så du rättar till statistiken.

Bestämde vi inte att nästa fest skulle vara i Malmö? Alla här är väl bjudna? :7peta
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Fest!!!MALMÖ......:confused:OMG långt dit ju :gråta

Långt? Är inte Hälsingland i Norrland? I Norrland har väl alla en skruvad avståndsuppfattning? Jag fick i alla fall efter jag bott i Umeå ett antal år. :hihi Förra sommaren körde jag 105 mil ner till Suttgart för att hälsa på en kompis. Tog bara 12 timmar inklusive pauser och tankning. Ska ner där i år igen. Ett annat år körde jag till Växjö, ca 20 mil, för att köpa en mutter.

Det är väl alltså bara att hoppa på hojen och köra? :confused:
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top