Singeltråden

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Varför är det sån glad och munter stämning här inne? Känner att tråden hade mått bra av att vara lite mer dyster.. lite gråtrunka stämmning över det hela istället..

Ingen som har något bra recept på att glömma sitt ex helt ? :fyllisar

Själv har jag precis som bivius försökt ta avstånd från grejer som påminner mig om henne, kanske inte så drastiskt att jag sålt skiten, känner inte att just jag behöver det (även om det kändes så i början). Börjat träna riktigt hårt med, är man trött tänker man inte så mycket på allt. Undvika spriten och umgås med sina polare så blir det bra till slut :)
 

vongen

Villkor : stödhjul
Gick med
17 Nov 2008
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha MT-01 -05, Suzuki Bandit N600 -99 SÅLD
Hmm är det i denna tråd man förvarar alla skåningar ?
 

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Ort
på landet
Hoj
Yamaha fzr 600
Det värsta kommer väl sen,när man ska ut på planen igen och spela! Hur ska man våga?
 

tkdrille

Guest
Fest i malmö? Hmm..
Om man skulle komma förbi och vara nykter en vända, ska ju ta hojen till en stuga i bälinge i helgen och hjälpa till att stapla ved. :näsblod

Haha där är jag nästan varenda dag. Nästan som man skulle cykla dit och fotta dig och lägga ut här. .... eller nått =)
 

tkdrille

Guest
Jo, ja bjöd ju in folk till SuperHero-partyt. Glöm inte fixa outfit! Rille har redan tackat nej, så det där med fest i malmö nästa gång tror jag inte gäller honom. :D Han vågar nog inte komma hit. :hihi

:D Jag vågar klart. Men jag är utfattig, taxichaffis som blir än fattigare. Älskar förra regeringen bla bla bla... De har fått mig till att faktiskt vilja börja plugga igen, och de är ju jätteilla :D

Men jag ska med på fler fester ju . ;)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Haha där är jag nästan varenda dag. Nästan som man skulle cykla dit och fotta dig och lägga ut här. .... eller nått =)

Haha, det kan du väl göra. Har för mig att det redan finns bild på mig här i tråden iofs. :D
Bälinge 740 kommer jag vara på. :hihi
 

tkdrille

Guest
Haha, det kan du väl göra. Har för mig att det redan finns bild på mig här i tråden iofs. :D
Bälinge 740 kommer jag vara på. :hihi

Jaha men en arbetande man vill väl alla se här. Fan de var en bit från sjön ändå, men lätt och hitta måste jag säga. Glöm inte stålmannendräkten nu tack
 

tkdrille

Guest
Haha, det kan du väl göra. Har för mig att det redan finns bild på mig här i tråden iofs. :D
Bälinge 740 kommer jag vara på. :hihi

Jaha men en arbetande man vill väl alla se här. Fan de var en bit från sjön ändå, men lätt och hitta måste jag säga. Glöm inte stålmannendräkten nu tack
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jaha men en arbetande man vill väl alla se här. Fan de var en bit från sjön ändå, men lätt och hitta måste jag säga. Glöm inte stålmannendräkten nu tack

Hah, en sån måste man fixa med. >.<
Fast, jag kan ju tjöpa ett ironmanmcställ och dyka upp i det. :D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja då vet alla att de är du om du kommer på mc. Men vädret ser inte lockande ut kan jag säga hehe.

Äsch, lite fukt bara. ;) Det ska ju vara rätt varmt, så det är ju ingen jättefara. Det var däremot rätt spännande att ligga och köra söderut på E6 med ett sjuhelvetes åskväder längsmed hela kusten som långsamt svepte in bakom mig, för att till slut lägga sig över mig. Hörde dånet från åskan över vindbruset. Inget regn då heller.
Det som stör mest med riktiga hällregn är ju att alla plåtlådor går så infernaliskt långsamt, även på motorväg. Puttrar fram i 60-70 när jag vill hålla mer för att blåsa av allt vatten från visiret. :crash
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Äsch, lite fukt bara. ;) Det ska ju vara rätt varmt, så det är ju ingen jättefara. Det var däremot rätt spännande att ligga och köra söderut på E6 med ett sjuhelvetes åskväder längsmed hela kusten som långsamt svepte in bakom mig, för att till slut lägga sig över mig. Hörde dånet från åskan över vindbruset. Inget regn då heller.
Det som stör mest med riktiga hällregn är ju att alla plåtlådor går så infernaliskt långsamt, även på motorväg. Puttrar fram i 60-70 när jag vill hålla mer för att blåsa av allt vatten från visiret. :crash

Känner du för lite party så är du välkommen på SuperHero party hos mig den 26e. Har du ansiktsboken?
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top