Singeltråden

Haha ja har kanske tur. Men du kan ju haka på i med du är ledig. Slöis ska ju med. Kan ni ha dejt när vi andra unga dricker massa vätska. ;) . För de brukar bli lagom mycket. Vad var du väktare ?
Jag ska på lite girlies night men kan möta upp er ute sen?
Btw, min titel är inspektör (med befogenhet) Finns inga väktare med varken titel eller befogenhet.. :tungan

Mja.. det kanske det skulle varit om, i princip alla, inte redan var med.

Tänk dig 10000-metersklubben. OM alla åkte flyg och porrade på toaletterna hela tiden skulle den ju inte finnas.
Aha man lär sig nåt nytt varje dag. Så om man träffar någon ska man fråga om hon e reggad på SH. Ska man springa om hon är det? :confused:

På dejtingsidor ser man många tjejer mellan 20-30 som sitter med ett litet barn i famnen. Jag vet inte riktigt ifall jag skulle säga att de hade koll på saker och ting. :3freak

Och så sitter dom i mjukis byxor? Gillar gula Blend och bor i Brandbergen(fan detta kommer jag få äta upp).
Dom kallas för WT och är inget som man ska förknippa med giftas material. Passa dej för påsättning också, dom kan bli efterhängsna när dom får träffa någon som går i annat än truckerkeps och inte spöar dom 2ggr per dag. Håll snoppen i styr, dom blir gravida innan du ens hunnit få ner byxorna, därför dom har 4 ungar vid 25 års ålder med olika pappor på samtliga.

Och så sitter dom i mjukis byxor? Gillar gula Blend och bor i Brandbergen(fan detta kommer jag få äta upp).
Dom kallas för WT och är inget som man ska förknippa med giftas material. Passa dej för påsättning också, dom kan bli efterhängsna när dom får träffa någon som går i annat än truckerkeps och inte spöar dom 2ggr per dag. Håll snoppen i styr, dom blir gravida innan du ens hunnit få ner byxorna, därför dom har 4 ungar vid 25 års ålder med olika pappor på samtliga.

Hehe så är dett ju - ungar för vissa WT är som hojar för killar - skaffar en så skaffar hela kompisgruppen ungar så fort som möjligt , tradition är också att omedelbart efter första ungen att hitta en ny kille.

Som jag förstått det så gör vissa det bara för o kolla om dom kan få killen

Man bör kolla in brudarnas morsor om det finns genetiskt material för sådant uppträdande , tänk dock på att mutationer förekommer så dottern kanske blir WT1 i hela släkten

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman