Singeltråden

För att bryta av erat hen, fi och hår under armarna prat så måste jag bara säga en sak.
Det är sjukt gott att lyssna på Metallica live @ Ullevi -11 på högsta volym... och ha betalt för det :rock
Ibland är det nice med natt jobb

Var du där?
Jag stod 1-2m från staketet längst fram. Det var en GRYM kväll!!! :)

Nu är jag på rätt inlogg... :tungan

Nu är det vår, och nu är jag vaken ur min dvala på riktigt! Fika? :crash

Nu är jag på rätt inlogg... :tungan

Nu är det vår, och nu är jag vaken ur min dvala på riktigt! Fika? :crash
Skön känsla det där...
För många av oss killar innebär våren att man blir betydligt mer:
Kåtare än normalt.
Dummare än normalt.
Hårigare än normalt.
Aggresivare än normalt.
Mer benägen att slå pinnar hårt i backen och skrika konstiga läten typ "GROK OGGABOGGA!!!!!!"

Personligen har man kommit till stadiet att man knappt kan räkna ut 1+1. Springer istället frustandes runt på alla fyra med tungan ute och luktar och spanar. Sängkläder behöver bytas dagligen.

Skön känsla det där...
För många av oss killar innebär våren att man blir betydligt mer:
Kåtare än normalt.
Dummare än normalt.
Hårigare än normalt.
Aggresivare än normalt.
Mer benägen att slå pinnar hårt i backen och skrika konstiga läten typ "GROK OGGABOGGA!!!!!!"

Personligen har man kommit till stadiet att man knappt kan räkna ut 1+1. Springer istället frustandes runt på alla fyra med tungan ute och luktar och spanar. Sängkläder behöver bytas dagligen.

Själv använder jag all kapacitet till att få panikångest över hur jag ska hinna med att vårrusta både hoj & båt innan abstinensen tar kål på mig. :)

Själv använder jag all kapacitet till att få panikångest över hur jag ska hinna med att vårrusta både hoj & båt innan abstinensen tar kål på mig. :)

panikångest? vårrusta... nu? WUT? Jag har redan hunnit köra 130 mil på hojen på 10 dagar :tungan... kom igen nu grabbar! Säsongen är ju igång och ni går hemma och har ångest... suck, pojkar pojkar.... ja ja, säg till när ni har lust o komma ut och bomba lite vägar med oss tjejer istället för att gå hemma och vara deppiga :7peta

panikångest? vårrusta... nu? WUT? Jag har redan hunnit köra 130 mil på hojen på 10 dagar :tungan... kom igen nu grabbar! Säsongen är ju igång och ni går hemma och har ångest... suck, pojkar pojkar.... ja ja, säg till när ni har lust o komma ut och bomba lite vägar med oss tjejer istället för att gå hemma och vara deppiga :7peta

Mjo, lite mindre vår här iofs. Måste ju göra den obligatoriska årliga renoveringen innan man kan åka ju. :(

Jag får hänga lite med huvudet och erkänna att jag bara kört 60 mil sen jag köpte hojen för 8 dar sen. :rodnar

För att bryta av erat hen, fi och hår under armarna prat så måste jag bara säga en sak.
Det är sjukt gott att lyssna på Metallica live @ Ullevi -11 på högsta volym... och ha betalt för det :rock
Ibland är det nice med natt jobb

Nu tror jag du har missat lite. Konserter idag är inte vad dom var under 80 och 90 talet. Idag får dom inte lira hur högt dom vill. Så ingen max volym där inte.
Jag som är halvdöd tycker det är lite jobbigt. Kör jag proppar så hör jag inte musiken, kör jag utan så hör jag inget på ett par dagar.
Bättre förr när man behövde proppar oavsett!! Men ingen hade

Nu tror jag du har missat lite. Konserter idag är inte vad dom var under 80 och 90 talet. Idag får dom inte lira hur högt dom vill. Så ingen max volym där inte.
Jag som är halvdöd tycker det är lite jobbigt. Kör jag proppar så hör jag inte musiken, kör jag utan så hör jag inget på ett par dagar.
Bättre förr när man behövde proppar oavsett!! Men ingen hade

Nu tror jag att han körde med full volym på stereon/tv:n, men jag håller med.
Pluggar tar bort för mycket ljud. För riktig känsla ska man vara utan. Men det gick inte riktigt den gången.
Det var högt som fan. :)

Men jag fick med mig ett plektrum hem, det är jag stolt över. :D

Ja jag maxade dom skotrrande högtalarna på jobb! Fast under koncerten använde jag proppar.Det var iaf en sjukt härlig koncerten! :yoparty

Nu har jag med skaffat hoj ju. Dock utan motor. Men så var gång ulvhamne lägger ut sina vulgära bilder så ska cykelbyxorna på så ska jag cykla minst en mil för att bli av med den hemska bilden från näthinnan :DDD

Så när ni åker motorcykel så blir jag smal. Smart tycker jag =).

Nu har jag med skaffat hoj ju. Dock utan motor. Men så var gång ulvhamne lägger ut sina vulgära bilder så ska cykelbyxorna på så ska jag cykla minst en mil för att bli av med den hemska bilden från näthinnan :DDD

Så när ni åker motorcykel så blir jag smal. Smart tycker jag =).

Dumt tycker vi :dummer

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...