Singeltråden

Okej....då får jag väl sätta mig framför spegeln och förfesta. :fyllisar

De är den allra bästa kompisen. Svarar på allt du har att säga. Blir sur när du blir sur. Och till sist när du är full som fan så visar ni båda pillevinken.
:D
Men du får gärna ha byxorna på dig om du ska möta upp oss :D Slöis du kan ta med pam hon var ju ledig :D

De är den allra bästa kompisen. Svarar på allt du har att säga. Blir sur när du blir sur. Och till sist när du är full som fan så visar ni båda pillevinken.
:D
Men du får gärna ha byxorna på dig om du ska möta upp oss :D Slöis du kan ta med pam hon var ju ledig :D

Jag brukar fatkiskt vara duktig på att behålla byxorna på. :)

Såja pojkar o flickor... Ni behöver inte slita sönder mitt skinnställ så här tidigt på säsongen... :rolleyes:
Jag får se vad jag gör, polarna försöker få med mig till 57:an... Tänk om det är hojväder då? :7peta

Såja pojkar o flickor... Ni behöver inte slita sönder mitt skinnställ så här tidigt på säsongen... :rolleyes:
Jag får se vad jag gör, polarna försöker få med mig till 57:an... Tänk om det är hojväder då? :7peta

57:an? låter som ett gay-ställe. :D :krama

Ja han finns med på evenemanget :D
Glenn SKA ut, vare sig de är här eller där för de kommer fler hojdagar detta året. Så det så. Fast jag vet inte vem han är.

jasså han, hahaha han ser ut o vara väldigt ung. ser itne så galen ut den där drago.

jasså han, hahaha han ser ut o vara väldigt ung. ser itne så galen ut den där drago.

Han är inte som oss seniorer. Men han är rätt rolig och va med. Eller så är vi bara snälla och är med han så han känner gemenskapen. Han är rätt galen :D

Btw var ska jag på fest? Läste något om fel sida skåne kan det stämma? Och sen utgång i Hbg? (Psst det är 57an i Ängelholm) :yoparty

Btw var ska jag på fest? Läste något om fel sida skåne kan det stämma? Och sen utgång i Hbg? (Psst det är 57an i Ängelholm) :yoparty

Fel sida ?. De är i mitten här borta :D Så du fattas en mil för att vi ska hamna helt fel. Jo de är sant, vi ska till helsingborg sen. De är magi det.

Oh really? (Var är smilien med piskan?) Jaja men då var det tydligen bestämt då... lr något? :fyllisar

Japp, fast nu har ja då kollat mitt schema o ja jobbar till 20. Om Slipsten kommer hem på fredagen så är han hemma vid samma tid. Båda måste hem och fixa sig så förmodligen blir det förfest i HBG för att sen möta upp Hässleholmarna. Blir lite väl sent att ta sig dit för att sen åka tillbaka igen. Så om Slöis inbjudan om förfest fortfarande står kvar så kan vi ju va hos honom. :)
Måste snacka med Frida oxå.

Hoppas d e ok, Richard?! :)

Japp, fast nu har ja då kollat mitt schema o ja jobbar till 20. Om Slipsten kommer hem på fredagen så är han hemma vid samma tid. Båda måste hem och fixa sig så förmodligen blir det förfest i HBG för att sen möta upp Hässleholmarna. Blir lite väl sent att ta sig dit för att sen åka tillbaka igen. Så om Slöis inbjudan om förfest fortfarande står kvar så kan vi ju va hos honom. :)

Jadå de är helt ok med mig. De är de nog för alla. För kommer vi till hbg snabbare så är de bara dunderbra.

Men ni skulle ju till Hässleholm?? En sån jävla röra. :D

Men ni skulle ju till Hässleholm?? En sån jävla röra. :D

Jo men eftersom vi nu ändå ska ut i HBG så är det onödigt för oss som kör från Malmö att köra ända dit o sen tillbaka. :) Speciellt när ja inte kommer komma från Malmö innan 21. Har hundar att ta hand om plus fixa till mig själv. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman